Дізнайся більше про улюблені бренди!
| |
Історія бренду Lacoste
Лакост (Lacoste, Франція) - компанія, заснована в 1933 році. Lacoste виробляє сучасну високоякісну одяг, взуття, парфуми, ювелірні вироби, годинник, окуляри і легендарні тенісні футболки. Символом і логотипом компанії є зображення зеленого крокодила з відкритою острозубой пащею. Lacoste став, мабуть, одним з найбільш авторитетних і інтелігентних лейблів в історії. Сьогодні Lacoste - один із символів світової моди.
Рене Лакост був знаменитим французьким тенісистом, який домігся популярності в двох областях: теніс і мода. У 1926 році, беручи участь у Відкритому чемпіонаті США з тенісу, Рене Лакост зроблену власноруч носив білу сорочку з короткими рукавами, повністю виготовлену з легкої трикотажної тканини, в якій було дуже комфортно грати в сильну спеку. Це була перша в світі спеціальний одяг для занять спортом. Ця сорочка разюче відрізнялася від тодішньої тенісної одягу, в моді були традиційні «міські» сорочки з довгими рукавами. У 1927 році, під час кубка Девіса, американська преса прозвала Лакоста «алігатором» через суперечку про валізу з крокодилової шкіри (капітан французької збірної з тенісу довелося розоритися на крокодиловий валізу: він пообіцяв його молодому спортсмену Рене Лакост за перемогу на Кубку Девіса). На батьківщині, у Франції, прізвисько Лакоста було змінено на «крокодил» і закріпилося за ним з-за наполегливої і чіпкого поведінки на корті, де Лакост ніколи не прощав помилок своїм суперникам. Роберт Джордж, один Лакоста, намалював для нього крокодила, який згодом був вишитий на блейзері, в якому виступав спортсмен. У 1933 році, після того, як Рене Лакост пішов з великого спорту, він заснував спільно з Андре Житло, власником і президентом найбільшої французької трикотажної компанії того часу, фірму «La Societe Chemise Lacoste» по виробництву революційних сорочок, які розробив і носив на тенісних кортах Лакост. На грудях красувалася вишита емблема спортсмена - крокодил. Крім сорочок для тенісу, апроизводил також сорочки для занять гольфом і вітрильним спортом. У 1951 році компанія відійшла від своїх традиційних, виключно білих сорочок, і представила неймовірно успішну лінію кольорових сорочок. У 1952 році Lacoste почав експортувати свою продукцію в США під гаслом «Lacoste - статусний символ компетентного спортсмена».
У 1963 році управління компанією перейшло в руки Бернарда Лакоста, сина Рене. Під його керівництвом Lacoste вийшла на новий рівень розвитку, досягнувши рівня продажів в 300 000 речей щорічно. Справжньої популярності компанія досягла в 70х роках минулого століття, коли на додачу до всесвітньо відомих сорочкам компанія Lacoste почала випускати також лінії футболок, парфумерію, оптичні і сонячні окуляри, тенісні черевики, модну повсякденну взуття, годинник і різні шкіряні вироби.
Останнім часом популярність бренду Lacoste сильно зросла завдяки роботі французького дизайнера Крістофа Лемэра, який постарався створити більш сучасний, високоякісний дизайн. В 2005 році було продано майже 50 мільйонів товарів під маркою Lacoste по всьому світу в більш ніж ста країнах.
Лакост (Lacoste, Франція) - компанія, заснована в 1933 році. Lacoste виробляє сучасну високоякісну одяг, взуття, парфуми, ювелірні вироби, годинник, окуляри і легендарні тенісні футболки. Символом і логотипом компанії є зображення зеленого крокодила з відкритою острозубой пащею. Lacoste став, мабуть, одним з найбільш авторитетних і інтелігентних лейблів в історії. Сьогодні Lacoste - один із символів світової моди.
Рене Лакост був знаменитим французьким тенісистом, який домігся популярності в двох областях: теніс і мода. У 1926 році, беручи участь у Відкритому чемпіонаті США з тенісу, Рене Лакост зроблену власноруч носив білу сорочку з короткими рукавами, повністю виготовлену з легкої трикотажної тканини, в якій було дуже комфортно грати в сильну спеку. Це була перша в світі спеціальний одяг для занять спортом. Ця сорочка разюче відрізнялася від тодішньої тенісної одягу, в моді були традиційні «міські» сорочки з довгими рукавами. У 1927 році, під час кубка Девіса, американська преса прозвала Лакоста «алігатором» через суперечку про валізу з крокодилової шкіри (капітан французької збірної з тенісу довелося розоритися на крокодиловий валізу: він пообіцяв його молодому спортсмену Рене Лакост за перемогу на Кубку Девіса). На батьківщині, у Франції, прізвисько Лакоста було змінено на «крокодил» і закріпилося за ним з-за наполегливої і чіпкого поведінки на корті, де Лакост ніколи не прощав помилок своїм суперникам. Роберт Джордж, один Лакоста, намалював для нього крокодила, який згодом був вишитий на блейзері, в якому виступав спортсмен. У 1933 році, після того, як Рене Лакост пішов з великого спорту, він заснував спільно з Андре Житло, власником і президентом найбільшої французької трикотажної компанії того часу, фірму «La Societe Chemise Lacoste» по виробництву революційних сорочок, які розробив і носив на тенісних кортах Лакост. На грудях красувалася вишита емблема спортсмена - крокодил. Крім сорочок для тенісу, апроизводил також сорочки для занять гольфом і вітрильним спортом. У 1951 році компанія відійшла від своїх традиційних, виключно білих сорочок, і представила неймовірно успішну лінію кольорових сорочок. У 1952 році Lacoste почав експортувати свою продукцію в США під гаслом «Lacoste - статусний символ компетентного спортсмена».
У 1963 році управління компанією перейшло в руки Бернарда Лакоста, сина Рене. Під його керівництвом Lacoste вийшла на новий рівень розвитку, досягнувши рівня продажів в 300 000 речей щорічно. Справжньої популярності компанія досягла в 70х роках минулого століття, коли на додачу до всесвітньо відомих сорочкам компанія Lacoste почала випускати також лінії футболок, парфумерію, оптичні і сонячні окуляри, тенісні черевики, модну повсякденну взуття, годинник і різні шкіряні вироби.
Останнім часом популярність бренду Lacoste сильно зросла завдяки роботі французького дизайнера Крістофа Лемэра, який постарався створити більш сучасний, високоякісний дизайн. В 2005 році було продано майже 50 мільйонів товарів під маркою Lacoste по всьому світу в більш ніж ста країнах.














Немає коментарів:
Дописати коментар