суботу, 28 червня 2014 р.

15 КРАЩИХ ЦИТАТ, які змінять твоє життя!

15 КРАЩИХ ЦИТАТ, які змінять твоє життя!



Закріпіть собі на стінку і переглядайте, коли необхідні сили для подолання перешкод!

1. Невдача - це просто можливість почати знову, але вже більш мудро. © Генрі Форд

2. Якщо проблему можна вирішити, не варто про неї турбуватися. Якщо проблема нерозв'язна, турбуватися про неї безглуздо. © Далай Лама

3. Навіть якщо ви дуже талановиті і докладаєте великих зусиль, для деяких результатів просто потрібен час: ви не отримаєте дитини через місяць, навіть якщо змусите завагітніти дев'ять жінок. © Уоррен Баффет

4. Раз у житті фортуна стукає у двері кожної людини, але людина в цей час нерідко сидить у найближчій пивний і ніякого стуку не чує. © Марк Твен

5. Наш великий недолік в тому, що ми надто швидко опускаємо руки. Найбільш вірний шлях до успіху - весь час пробувати ще один раз. © Томас Едісон

6. Особисто я люблю суницю з вершками, але риба чомусь надає перевагу черв'яків. Ось чому, коли я йду на риболовлю, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба. © Дейл Карнегі

7. Прокидаючись вранці, запитай себе: «Що я повинен зробити? » Увечері, перш ніж заснути: «Що я зробив? ». © Піфагор

8. Бідний, невдалий, нещасливий і нездоровий це той, хто часто використовує слово "завтра". © Роберт Кіосакі

9. Старі люди завжди радять молодим заощаджувати гроші. Це погана порада. Не збирайте п'ятаки. Вкладайте в себе. Я в житті не заощадив і долара, поки не досяг сорока років. © Генрі Форд

10. Я цього хочу. Значить, це буде. © Генрі Форд

11. Я не терпів поразок. Я просто знайшов 10 000 способів, які не працюють. © Томас Едісон

12. Важка праця - це скупчення легких справ, які ви не зробили, коли повинні були зробити. © Джон Максвелл

13. Раніше я говорив: "Я сподіваюся, що все зміниться". Потім я зрозумів, що існує єдиний спосіб, щоб все змінилося - змінитися мені самому. © Джим Рон

14. Урок, який я виніс і яким дотримуюся все життя, полягав у тому, що треба намагатися, і намагатися, і знову намагатися - але ніколи не здаватися! © Річард Бренсон

15. Роби сьогодні те, що інші не хочуть, завтра будеш жити так, як інші не можуть. © Джаред Літо
15 КРАЩИХ ЦИТАТ, які змінять твоє життя!
Xhang feat TigaR - Вночі і вдень(квіти на столі, справи на потім, я хочу зараз побути з тобою вдвоемДЕТКА лише з тобою вдвох!! полум'я свічки, кока-кола і ром, я хочу бачити тебе поруч вночі і вдень і бути з тобою вдвох... ДИТИНКО лише з тобою вдвох!!!&
3:27


Кращі цитати Одрі Хепберн



Я завжди задовольнялася тим, що у мене було, і немов білка ховала свої жолуді. Іноді жолудів було більше, іноді менше. Але ще не було випадку, щоб у мене не залишилося жодного.

Успіх - це все одно, що досягти якоїсь круглої дати і побачити, що ви нітрохи не змінилися. Успіх накладає на мене обов'язок жити так, щоб бути гідною цього успіху. А якщо пощастити, то навіть його пережити.
Завжди краще бути не переможцем, а невдахою, жертвою несправедливості. Вся справа в тому, що я завжди відчувала себе невдахою. Завжди, протягом усієї своєї кар'єри.

Віддавати - значить жити. Якщо припиниш віддавати, то не для чого буде жити.
Краса жінки не в одязі, фігурі або зачісці. Вона - в блиску очей. Адже очі - це ворота в серці, де живе любов.

Щоб губи стали спокусливими, говорите добрі слова.
Щоб очі блищали, шукайте в людях добро.
Щоб не товстіти, поділіться їжею з голодним.
Щоб волосся було густим, дозвольте немовляті їх гладити.
Щоб постава була гордою, несіть в собі відчуття, що вам ніколи не доведеться бродити на самоті.

Люди більше речей потребують реставрації, ремонту і вашій присутності - ніколи нікого не викидайте.

Краса жінки в турботі, яку вона дарує з любов'ю, пристрасті яку вона не приховує.
Кращі цитати Одрі Хепберн


Цитати з життя Анджеліни Джолі



1. Люди кажуть, що ти йдеш по неправильному шляху, коли це просто твій шлях.

2. Я безнадійний романтик. Чоловік повинен розділяти мої життєві інтереси, він повинен допомогти мені стати доброю людиною. Ось що повинна давати любов.

3. Ні про що не шкодую. Я недосконала, і якщо всі дізнаються про мої помилки - це навіть добре.

4. Кожен день я живу своїм життям. Я прокидаюся як мама, це те, ким я є, це - мій центр. А потім, я - громадянин світу, і я хочу внести свій внесок, щоб бути корисною суспільству. І зовсім віддалена третя моя частина - художниця, якій дуже пощастило побудувати успішну кар'єру, яку я вважаю дуже творчою. Але це не те, чому я прокидаюся вранці

5. Зазвичай всі мої татуювання робилися в хороші часи. Татуювання - щось постійне, момент самопізнання або констатування того, що ви прийшли до висновку.

6. Я правда дуже мила, але я можу надерти зад, якщо треба

7. Коли ти робиш щось для інших від душі, не чекаючи подяки, хтось записує це в книгу доль і посилає щастя, про яке ти навіть не мріяв.
Цитати з життя Анджеліни Джолі

Немає коментарів:

Дописати коментар