понеділок, 23 червня 2014 р.

Кого Бог з'єднав, не розлучать люди...

Кого Бог з'єднав, не розлучать люди...

Кого Бог з'єднав, не розлучать люди...


- А скільки ми будемо зустрічатися?


- До весілля!
- А скільки ми будемо зустрічатися?


« Кожен душевний порив слід перевіряти розумом ».


- Джейн Остін
« Кожен душевний порив слід перевіряти розумом ».


А ти теж?


Лаайк
А ти теж?


Мальдіви.


Хотіли б такий відпочинок? )
Мальдіви.


Ти супишся? Даремно.


Відкрию великий секрет:
У тебе є я,
Ні в кого мене більше немає.
Ти супишся? Даремно.


Істина)

Істина)


Мені часто в дитинстві говорили, що я дуже


добра і мила дівчинка... В загальному -
наврочили, сволочі...
Мені часто в дитинстві говорили, що я дуже


Всім величезною і взаємної любові!

Всім величезною і взаємної любові!
Всім величезною і взаємної любові!
Всім величезною і взаємної любові!
Всім величезною і взаємної любові!
Всім величезною і взаємної любові!
Всім величезною і взаємної любові!


« Суперництво не в моєму дусі. В моєму дусі - Перемога! »


- Марія Шарапова
« Суперництво не в моєму дусі. В моєму дусі - Перемога! »


- Ваші недоліки?


- Неговіркий.
- Ваші переваги?
- Не балакучий.
- Ваші недоліки?


настала ніч


і шампанське стало «набирати» номер телефону
настала ніч
настала ніч


Довіра - це важливо, а точніше це все.

Довіра - це важливо, а точніше це все.


<3

<3
<3
<3
<3
<3
<3


- Це мені?


- Тобі...
- А за що?
- Просто так!

© Просто так
- Це мені?

Немає коментарів:

Дописати коментар