суботу, 28 червня 2014 р.

За 7 днів іде до 10 кг. без повернення + очищається організм.

За 7 днів іде до 10 кг. без повернення + очищається організм.



1 ДЕНЬ: питної (п'ємо все що хочемо, у тому числі бульйони)
2 ДЕНЬ: овочевий (їмо салати в будь-якій кількості, бажано з додаванням капусти (вона жіросжігателя))
3 ДЕНЬ: питної
4 ДЕНЬ: фруктовий (їмо фрукти, бажано грейпфрути (жіросжігателя))
5 ДЕНЬ: білковий (їмо яйця, філе курки (варене), можна йогурти)
6 ДЕНЬ: питної
7 ДЕНЬ: вихід Сніданок: чай, 2 варених яйця. Перекус: фрукт Обід: бульйон (можна зварити легкий супчик з рисом або гречкою) Перекус: фрукт Вечеря: салат (заправка: олія і сіль)
За 7 днів іде до 10 кг. без повернення + очищається організм.


Змішуємо фрукти, овочі і п'ємо оздоровчі соки!



Морква + Імбир + Яблуко - Підтримує і зміцнює імунну систему.

Яблуко + Огірок + Селера - Запобігає рак, зменшує рівень холестерину, позбавляє від розладу шлунка і головного болю.

Помідор + Морква + Яблуко - Покращує колір шкіри і усуває запах з рота.

Гіркий перець + Яблуко + Молоко - запобігає появі запаху з
рота та знижує температуру.

Апельсин + Імбир + огірок - Покращує колір і вологість шкіри і знижує температуру.

Ананас + Яблуко + Кавун Виводить зайві солі, живить сечовий міхур і нирки.

Яблуко + Огірок + Ківі - Покращує колір і вологість шкіри.

Груша і банан - регулює рівень цукру в крові.

Морква + Яблуко + Груша + Манго - Підвищує внутрішнє тепло тіла,
опір токсинів, знижує кров'яний тиск і бореться з загальним окисленням організму.

Виноград + Кавун + Молоко - Вітамін С + Вітамін B2 які збільшують
клітинну активність і підвищують імунітет організму.

Папайя + Ананас + Молоко - Вітаміни C, E, Залізо. Покращує колір шкіри і обмін речовин.

Банан + Ананас + Молоко - Багатий вітамінами з поживними речовинами, запобігає запори.
Змішуємо фрукти, овочі і п'ємо оздоровчі соки!


Здорово? )))

Здорово? )))


У моєму житті бувало так, що мене ображали, як мені здається, марно, незаслужено. А у мене така воля, що, якщо чоловік мене образив, я його виключу з свого життя, я можу з ним вітатися і розмовляти, але він для мене як людина вже не існує...



© Євген Леонов
У моєму житті бувало так, що мене ображали, як мені здається, марно, незаслужено. А у мене така воля, що, якщо чоловік мене образив, я його виключу з свого життя, я можу з ним вітатися і розмовляти, але він для мене як людина вже не існує...


ТОП-6 найбільш корисних для здоров'я солодощів!



1. Мед

По калорійності він порівняємо з цукром, але на відміну від останнього, містить масу корисних речовин - вітаміни і амінокислоти. А ще - ферменти, що допомагають кращому травленню. Мед - прекрасний жовчогінний засіб, що допомагає ефективніше очищати печінку.

2. Сухофрукти

Фінік замість цукерки, сушений інжир - замість батончика. Крім значного набору корисних речовин, які допомагають боротися з анемією і слабкістю, ці сухофрукти мають ще й легким проносним дією. Тобто стимулюють обмін речовин, допомагають виводити зайву воду з організму і очищати кишечник.

3. Зефір

Звертай увагу на склад і вибирай зефір без шоколадної оболонки і джему в начинці, які збільшують кількість некорисних калорій.

4. Мармелад

Мармелад готують з добре проварених фруктових і ягідних пюре. А для того щоб спокусливі кубики не злипалися, обвалюють їх в цукрі або цукровій пудрі. Але є і види мармеладу для діабетиків - приготовлені з використанням фруктози. Саме такі сорти - найкорисніші.

5. Халва

Цей східний десерт солодкий і жахливо калорійний - де вже тут говорити про користь халви. Але якщо уважніше подивитися на її склад, стане зрозуміло, чому варто робити вибір на її користь. Натуральну халву готують з перемелених насіння кунжуту або соняшнику з додаванням меду і горіхів. Є халву - все одно, що їсти горішки з медом: смачно і корисно, головне - дотримуватися норму.

6. Свіжі фрукти і ягоди

Фруктоза в їх складі в 1, 5 рази солодше цукру і містить менше калорій, тому об'єктивно фруктів потрібно менше, ніж цукерок, щоб отримати задоволення від десерту. До того ж в них міститься необхідна для відчуття ситості клітковина і безліч корисних речовин, - а це ще один переконливий аргумент на користь натуральних солодощів.
ТОП-6 найбільш корисних для здоров'я солодощів!


Людина все робить навпаки. Поспішає стати дорослим, а потім зітхає про минулому дитинстві. Витрачає здоров'я заради грошей і тут же витрачає гроші на те, щоб поправити здоров'я.


Думає про майбутнє з таким нетерпінням, що нехтує цим, з-за чого не має ні теперішнього, ні майбутнього.
Живе так, ніби ніколи не помре, і помирає так, наче ніколи не жив.

П. Коельо
Людина все робить навпаки. Поспішає стати дорослим, а потім зітхає про минулому дитинстві. Витрачає здоров'я заради грошей і тут же витрачає гроші на те, щоб поправити здоров'я.


Як добре, коли у всіх дітей є папи. І не болить ні за кого душа. Як здорово, що тато любить маму, все інше - просто суєта. Все інше купимо, якщо будуть гроші! Не буде їх - руками створимо! Але дуже важливо, щоб жили в щасті діти... І виросли хорошими людьми!

Як добре, коли у всіх дітей є папи. І не болить ні за кого душа. Як здорово, що тато любить маму, все інше - просто суєта. Все інше купимо, якщо будуть гроші! Не буде їх - руками створимо! Але дуже важливо, щоб жили в щасті діти... І виросли хорошими людьми!

Немає коментарів:

Дописати коментар