суботу, 28 червня 2014 р.

Весняний манікюр)

Весняний манікюр)

Весняний манікюр)
Весняний манікюр)


Простий, але ефектний манікюр

Простий, але ефектний манікюр


Не забуваємо про модний манікюр ;)

Не забуваємо про модний манікюр ;)


Модний манікюр

Модний манікюр


дуже гарний манікюр!

дуже гарний манікюр!


дуже ніжний манікюр...

дуже ніжний манікюр...


Матовий манікюр

Матовий манікюр
Матовий манікюр
Матовий манікюр
Матовий манікюр
Матовий манікюр
Матовий манікюр


Зараз це дуже модний манікюр...

Зараз це дуже модний манікюр...


Голлівудський манікюр - тренд сезону...

Голлівудський манікюр - тренд сезону...


Манікюр...... Макіяж... Епіляція...


Эхххх... А в дитинстві - зав'яжеш бантик і красуня!
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...
Манікюр...... Макіяж... Епіляція...


"Я вірю в манікюр, кричущий одяг, в те, що на відпочинку теж необхідно робити зачіску і наносити губну помаду. Я вірю в рожевий колір, а також в те, що щасливі дівчата - найкрасивіші. Я вірю в те, що найкращий засіб для спалювання калорій - це сміх. Я вірю в те, що завтра буде новий день, і... я вірю в чудеса."



- Одрі Хепберн

Немає коментарів:

Дописати коментар