вівторок, 18 листопада 2014 р.

-Ти не міг би мучити кого-небудь іншого?

-Ти не міг би мучити кого-небудь іншого?


- Ні. Я вже вибрав тебе.
-Ти не міг би мучити кого-небудь іншого?


Є вчинки, які не можна прощати. Є слова, які не можна забути. Є моменти, після яких люди з найближчих стають ніким.

Є вчинки, які не можна прощати. Є слова, які не можна забути. Є моменти, після яких люди з найближчих стають ніким.


Я можу послати... з низького старту, за гарячою путівкою, незабутнє трьох-літерне турне.

Я можу послати... з низького старту, за гарячою путівкою, незабутнє трьох-літерне турне.


Знали б це хлопці!


*коли вона зла і йде - йди за нею.
*коли вона уважно дивиться на твої губи - поцілуй її.
*коли вона тебе відштовхує - тримай її і не відпускай.
*коли обзиває тебе - цілуй її і говори що любиш.
*Коли вона зла - скажи, що вона дуже мила.
*коли вона тиха - запитай що не так.
*коли вона тебе ігнорує - привернули її увагу.
*коли вона показує себе з поганої сторони - кажи, що вона красива.
*коли бачиш що вона починає плакати - обніми, і не залишай одну на цій планеті.
*коли вона кладе свою голову на твоє плече - опустись і поцілуй її.
*коли вона говорить, що їй подобаєшся - насправді вона хоче сказати більше, ніж ти зможеш зрозуміти.
*коли вона розповість тобі таємницю - бережи його.
*коли вона дивиться тобі в очі - не відпускай їх поки це не зробить вона.
*коли вона сумує за тобою - їй боляче.
*коли ти «ламаєш» її серце - біль і образа ніколи не проходить.
*коли вона говорить що все закінчилось - вона ще хоче до тебе...
Знали б це хлопці!


- Дивись, який хлопчик!! Я пішла знайомитися!


- Сядь, п'яна ідіотка, це твій колишній!
- Дивись, який хлопчик!! Я пішла знайомитися!


да-да


я така:3
да-да


3 слова, які змушують жити - "Ти мені потрібна"


3 слова, які змушують повернутися - "Я буду сумувати"
3 слова, які змушують голосно плакати - "Давай будемо друзями"
3 слова, які роблять щасливішою - "Будеш моєю дівчиною"
3 слова, які змушують посміхнутися - "Я з тобою"
3 слова, які змушують серце битися частіше - "Я тебе люблю"
всього якихось 3 слова.
3 слова, які змушують жити -


Для того, щоб ювелірні вироби виблискували.



Вам знадобляться:
- 1 столова ложка солі
- 1 столова ложка соди
- 1 столову ложку засобу для миття посуду
- 1 склянку води
- 1 шматок алюмінієвої фольги

Етапи очищення:
1. Підігрійте воду в мікрохвильовій печі протягом 1 або 2 хвилин.
2. Відріжте шматок алюмінієвої фольги і покладіть на дно невеликий миски або склянки.
3. Налийте гарячу воду в миску. Додайте сіль, соду, і рідина для миття посуду. Покладіть ювелірні вироби на фольгу і залиште на 5-10 хвилин. Промийте ювелірні вироби в прохолодній воді і протріть сухою м'якою тканиною.
Для того, щоб ювелірні вироби виблискували.


Мені якось все одно, як я виглядаю в ваших


очах.
У своїх я виглядаю чудово, це головне.
Мені якось все одно, як я виглядаю в ваших


Вкрадеш моє серце, я вкраду твоє прізвище.

Вкрадеш моє серце, я вкраду твоє прізвище.


Будеш ставитися до неї як до королеви, вона буде ставитися до тебе як до короля. Будеш ставитися до неї як до забавки, не переживай, вона покаже тобі, як вона вміє грати...

Будеш ставитися до неї як до королеви, вона буде ставитися до тебе як до короля. Будеш ставитися до неї як до забавки, не переживай, вона покаже тобі, як вона вміє грати...


:з
:з
:з
:з
:з
:з
:з
:з

Немає коментарів:

Дописати коментар