неділя, 24 серпня 2014 р.

Хочу туди!

Хочу туди!

Хочу туди!
Хочу туди!
Хочу туди!
Хочу туди!
Хочу туди!
Хочу туди!


Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу

Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу
Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу
Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу
Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу
Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу
Три метри над рівнем неба : Я тебе хочу


Добре виглядати потрібно завжди. Навіть якщо ті, заради кого хочеться добре виглядати, дуже далеко. Навіть якщо добре виглядати не хочеться. Навіть якщо хочеться померти і закопатися. Добре виглядати - це обов'язок...

Добре виглядати потрібно завжди. Навіть якщо ті, заради кого хочеться добре виглядати, дуже далеко. Навіть якщо добре виглядати не хочеться. Навіть якщо хочеться померти і закопатися. Добре виглядати - це обов'язок...
Добре виглядати потрібно завжди. Навіть якщо ті, заради кого хочеться добре виглядати, дуже далеко. Навіть якщо добре виглядати не хочеться. Навіть якщо хочеться померти і закопатися. Добре виглядати - це обов'язок...


Хочу!

Хочу!


Хочу!

Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!


Хочу такий букет! )

Хочу такий букет! )


Хочу прокинутися в Майамі! А ви? )

Хочу прокинутися в Майамі! А ви? )


Хочу!

Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!
Хочу!

Немає коментарів:

Дописати коментар