середу, 29 жовтня 2014 р.

А ти думав - я теж така,

А ти думав - я теж така,


Що можна забути мене,
І що кинуся, благаючи і ридаючи,
Під копита гнідого коня.

Або стану просити у знахарок
У наговорной воді корінець
І пришлю тобі дивний подарунок -
Мій заповітний запашний хустку.

Будь же проклятий. Ні стогоном, ні поглядом
Окаянної душі не торкнуся,
Але присягаюся тобі ангельським садом,
Чудотворною іконою клянуся,
І ночей наших полум'яним чадом -
Я до тебе ніколи не повернуся.

Анна Ахматова
А ти думав - я теж така,


- Доню, послухай мене, він тобі не пара.


- МАМО, ВІДДАЙ НАЗАД МІЙ ТОРТ
- Доню, послухай мене, він тобі не пара.


Як каже моя бабуся: добре все вміти, але не дай бог все самій робити...

Як каже моя бабуся: добре все вміти, але не дай бог все самій робити...


- Я закохався в істеричку.


- Я істеричка? Я не істеричка!!!
- Я сказав, що люблю тебе, а ти почула лише слово «істеричка».

(с) Гола правда
- Я закохався в істеричку.


господарочка))))

господарочка))))


Добрий ранок)

Добрий ранок)


Батьки і діти - проблема минулого. Діти без батьків - проблема сьогодення.

Батьки і діти - проблема минулого. Діти без батьків - проблема сьогодення.


Дика кішка.

Дика кішка.
Дика кішка.
Дика кішка.
Дика кішка.
Дика кішка.
Дика кішка.


утии

утии
утии
утии
утии
утии
утии


три речі.

три речі.


Приймай мене такою, яка Я є!


Гірше не буду, а краще - вже нікуди!
Приймай мене такою, яка Я є!


Аааа яя сядуу в кобриолет, і уедууу куди небудь

Аааа яя сядуу в кобриолет, і уедууу куди небудь


Як складеться твоя доля ніхто не знає. Живи вільно і не бійся змін. Коли Господь щось забирає, не прогав того, що він дає взамін.

Як складеться твоя доля ніхто не знає. Живи вільно і не бійся змін. Коли Господь щось забирає, не прогав того, що він дає взамін.

Немає коментарів:

Дописати коментар