пʼятницю, 24 жовтня 2014 р.

подобається колір? )

подобається колір? )

подобається колір? )
подобається колір? )
подобається колір? )
подобається колір? )
подобається колір? )
подобається колір? )


ЛАЙКНИ ЯКЩО ПОДОБАЄТЬСЯ:)

ЛАЙКНИ ЯКЩО ПОДОБАЄТЬСЯ:)


Подобається такий колір - став лайк!

Подобається такий колір - став лайк!


Подобається? став лайк

Подобається? став лайк


Подобається? Лайк?

Подобається? Лайк?


"Мені все одно, хто там зітхає за нього. Мені не важливо, хто вони, чим займаються і наскільки сильно він їм подобається.


Я ще з дитинства усвідомила гнилу сутність всіх жінок і не сприймаю їх серйозно.
Говорити на чистоту, ревнощі, вона взагалі ні до чого.
Тому що Мій чоловік - це Мій. І хоч разбейтесь об стіну, вашим він не стане. Ніколи!"

- Моніка Беллучі


Подобається? )

Подобається? )


Подобається?

Подобається?
Подобається?
Подобається?
Подобається?
Подобається?
Подобається?


подобається?



лайк.
подобається?


Подобається колір?

Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?


Подобається колір?

Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?
Подобається колір?

Немає коментарів:

Дописати коментар