середа, 28 січня 2015 р.

на всі 100 %

на всі 100 %


сама собі готую, сама собі мужик!
на всі 100 %


Сучасна "Мафія "

Сучасна


:3

:3


Мартіні скінчилося, а сон


все не йде... Ти вип'єш
горілку, запиваючи соком...
Тобі для щастя потрібен
тільки лід. І чиїсь 36, 6. під боком...


Пані зрозуміють!

Пані зрозуміють!


План догляду за собою за 30 хвилин на тиждень.



● Понеділок. Обличчя і шия.
Вмиваємося з молочком або пінкою;
Наносимо очищувальну експрес-маску або скраб;
Наносимо маску навколо очей;
Через пару хвилин змиваємо маски;
Протираємо обличчя тоніком або лосьйоном;
Наносимо крем для повік;
Наносимо крем для обличчя і робимо легкий масаж;
Наносимо на вії поживне масло;
На губи наносимо бальзам.

Дзвенить таймер. У 30 хвилин цілком вклалися.

● Вівторок. Тіло.
Встаємо під душ, пару хвилин отмокаем;
Пару хвилин активно мажемся скрабом;
Змиваємо скраб;
Трьом проблемні зони антицелюлітної мочалкою;
Ополаскиваемся, наносимо бальзам для тіла антицелюлітний крем.

Знову ж таки, це зайняло не більше 30 хвилин.

● Середовище. Руки.
Робимо ванночку для рук на 5-7 хвилин;
Прибираємо кутикули;
Чистимо і підпилює нігті;
Наносимо живильний або зволожуючий крем для рук;
На нігті наносимо лікувальну емаль або спеціальне масло.

● Четвер. Ноги.
Робимо гарячу ванночку;
Ніжно трьом пемзою або скрабом п'яти;
Чистимо і підпилює нігті;
Наносимо зволожуючий крем;
На нігті - поживне масло або лікувальну емаль.

● П'ятниця. Волосся.
Моє волосся;
Наносимо живильну маску для волосся на 15 хвилин;
Змиваємо маску;
Наносимо бальзам або масло.

● Субота. Збірна солянка.
Ванна з морською сіллю і ароматичними маслами;
Грязьова маска для тіла;
Епіляція;
Бальзам з ефектом автозагара.

Неділя залишаємо для закріплення результату - красиво вдягаємось і йдемо гуляти. Пройдіться по парку, подихайте свіжим весняним повітрям, побалуйте себе морозивом, порадуйте невеликий обновкою.

Зрозуміло, список процедур протягом тижня ви можете варіювати, підлаштовуючи під власні потреби, додати в свій план догляду за собою якісь свої заходи. Суть одна: виділити строго певний час кожен день для легкого і невимушеного догляду за собою. Через місяць ви помітно посвежеете, а через два - втомитеся від компліментів. Не вірите - перевірте.
План догляду за собою за 30 хвилин на тиждень.


Після стількох розчарувань вже пора навчитися: Нікому нічого не розповідати і ні від кого нічого не чекати.

Після стількох розчарувань вже пора навчитися: Нікому нічого не розповідати і ні від кого нічого не чекати.


Він тільки сказав, що борщ недосолен ;(

Він тільки сказав, що борщ недосолен ;(


Прочитайте.. аж мурашки по тілу..



Він: Я не люблю тебе Я йду від тебе*іде*
Вона: Знаєш...
Він: *обернувся* Що?
Вона: Коли небудь ти захочеш повернути мене і наше минуле, але я не захочу... Тоді ти зрозумієш якого мені зараз від твоїх слів...
Він: Я не повернуся... *пішов*

ПРОЙШЛО 7 РОКІВ.. ВІН ЇЇ НЕ ЗАБУВ

Він: *дзвонить у двері*
Хлопчик: *відкрив* Вам кого?
Він: Хлопчик, а тут живе Лена?
Хлопчик: Так *кличе* Мама до тебе прийшли...
Вона: *підходить* Емм... ви щось хотіли?
Він: *посміхається* Ні я помилився дверима... *іде*
Вона: *придивилася.. згадала* Саша, це ти?
Він: *обернувся*
Вона: *згадала свої слова* А ти не вірив... коли я тобі казала...
Він: *мовчить, трохи посміхається*
Вона: Може пройдеш?
Він: Ні... ти вибач... я пойдуОна: Гаразд *закрила двері*
Він: *піднявся на останній поверх її будинку* написав записку їй *зістрибнув*

НОВИНИ: ВЧОРА З ДОМУ №8 9 ПОВЕРХУ ЗІСКОЧИВ ХЛОПЕЦЬ 25 РОКІВ ПРИ НЬОМУ БУЛА ЗАПИСКА. ЗМІСТ МИ ЧИТАТИ НЕ БУДЕМО ТАК ЯК ЛИСТ АДРЕСОВАНИЙ. ЗАРАЗ МИ ШУКАЄМО ЛЮДИНУ ЯКІЙ ЦЕЙ ЛИСТ БУВ АДРЕСОВАНИЙ

Міліція: *дзвонить у двері*
Вона: *відкрила* Чим можу бути корисна?
Міліція: *розповіла* віддала лист *пішла*
Вона: *в шоці* відкрила лист *читає* ЛИСТ:

Кохана.. пробач.. я любив лише тебе.. Все що я тобі сказав коли йшов все неправда... Я всього лише дізнався що хворий... СНІД... мені невдало перелили кров.. Я не хотів тебе тримати, а потім я захотів подивитися як ти.. А коли побачив що в тебе все відмінно... Я знав що моя місія зробити тебе щасливою здійснилася, я знав що мені тут робити нічого. Люблю тебе! Прощай! Саша... Будь щаслива!

Вона: *по щоці скотилася сльоза*
Син: Мам що трапилося?
Вона: Нічого, просто від тата лист: Він пише що любить нас...
Син: А коли він повернеться?
Вона: Він вже не повернеться, він тепер далеко відпочиває...
Син:... хай тато відпочиває спокійно, а ми тут з тобою впораємося *посміхнувся*
Вона: *посміхнулася..обняла* Так синочок..

Навчіться визнаватися своїй половинці, у всьому що з вами відбувається... Не вирішуйте за вашу половинку що для неї краще... Для вашої половинки головне щоб її половинка була поряд і неважливо що з нею... Головне щоб була поруч З нею ви подолаєте всі перепони... Любіть, довіряйте, цінуєте, а головне не робіть боляче своїй коханій людині...
Прочитайте.. аж мурашки по тілу..


Нехай у кожного цієї зими заповітне бажання збудеться!

Нехай у кожного цієї зими заповітне бажання збудеться!

Немає коментарів:

Дописати коментар