вівторок, 20 січня 2015 р.

Навіть якщо тебе люблять такою, яка ти є, ніколи не втрачай можливість стати краще.

Навіть якщо тебе люблять такою, яка ти є, ніколи не втрачай можливість стати краще.

Навіть якщо тебе люблять такою, яка ти є, ніколи не втрачай можливість стати краще.


Як же я цього ждууууууу!!

Як же я цього ждууууууу!!


100%

100%


★ Говорите за моєю спиною? Значить я попереду!


Обговорюєте моє життя? Значить воно цікавіше вашого!
Намагаєтеся знайти недоліки? Значить заздрите!
Продовжуйте!
★ Говорите за моєю спиною? Значить я попереду!


Ах !!!

Ах !!!


НІЧ Анна Ахматова



Я хочу бути останньою жінкою
Остаточної... заключній...
Не уболтанной, а обвенчанной
Ясним світлом твоєї обителі...

Доброго ранку.. і тихою пристанню...
І зводить з розуму бажанням...
Я хочу бути... контрольним пострілом
І останнім твоїм визнанням...

Я хочу бути твоїми крилами...
Цим легким надійним тягарем......
Я хочу бути твоїми бувальщинами...
В рамках часу... і передчасно...

Не вмію я жити на менше...
Що ти дивишся в очі... так пильно?..
Я хочу бути... останньою жінкою...
Просто... жінкою... і єдиною..
НІЧ Анна Ахматова


давайте так не треба)

давайте так не треба)


Кожен наповнює себе сам

Кожен наповнює себе сам


Як привчити себе їсти менше?



Процес схуднення помітно гальмує підвищений апетит. Як привчити себе їсти менше? Цьому питанню присвячена наша стаття.

Крок перший - щільний сніданок

Щоб привчити себе менше їсти варто перестати ігнорувати сніданки. Вся справа в тому, що «ранкові» калорії до кінця дня витрачаються повністю, чого не скажеш про «вечірніх». Сніданок повинен включати вуглеводи (ідеально підходять каші, солодкі фрукти) і бути помірно щільним. В принципі, вранці можна дозволити собі будь-улюблене блюдо - це не завдасть шкоди фігурі, зате не дасть розвинутися депресії, яку провокують дієти. Введення в раціон щільних сніданків дозволяє знизити добову калорійність ледь чи не на третину.

Крок другий - дробовий раціон

Дробовий раціон також дозволяє знизити обсяг споживаної їжі. Такий парадоксальний ефект пояснюється тим, що маленькі порції їжі, рівномірно розподілені на весь день, нейтралізують апетит і нормалізують рівень цукру в крові.

Крок третій - рясне питво

Рідкий раціон повинен включати не менше 2-х літрів води або несолодких напоїв (зеленого чаю, соків тощо). Взявши за правило випивати перед їжею стакан чистої води, можна понизити апетит, а заодно і зменшити кількість їжі, що з'їдається.

Крок четвертий - навколишнє обстановка

Світло і колір мають величезне значення - так стверджують фізіологи Університету Іллінойсу. Яскраві кольори, що оточують нас під час трапези, провокують підвищення апетиту (це стосується як інтер'єру, так і посуду). Також помічено, що приглушене освітлення має подібний вплив - напівтемрява заважає візуалізації і «змушує» з'їдати більше, ніж це потрібно.

Крок п'ятий - відволікаючі фактори

Давно відомо, що трапези, що супроводжуються читанням або переглядом телевізора, призводять до переїдання. Такі відволікаючі фактори варто повністю виключити.

Крок шостий - вибір посуду

Дієтологи стверджують, що великі тарілки змушують нас неправильно оцінювати обсяг їжі - орієнтуючись на розмір, ми накладаємо більше, ніж це потрібно.

Крок сьомий - позбавлення від спокус

Залишаючи на видному місці «смакоту», можна забути про дієту - потрібно володіти неймовірно сильною волею, щоб відмовити собі в задоволенні поласувати печивом, цукеркою і пр. Це означає, що все смачне і некорисне повинно бути прибрано з очей геть, або і зовсім - виключено із списку покупок.

Крок восьмий - температурний режим

Помічено, що переохолодження провокує напад голоду - щоб зігрітися організм прискорює обмін речовин. Якщо не хочете дозволити собі зайвого за столом, не сідайте поряд з працюючими кондиціонерами, а повернувшись з зимової прогулянки, обов'язково зігрійтеся, і лише потім приступайте до їжі.

Наведені в статті невеликі хитрощі допоможуть вам знизити кількість споживаної їжі, ну а сила волі підтримає отриманий ефект.
Як привчити себе їсти менше?


Я не Егоїстка - я просто вмію жити для себе.


Я не Зарозуміла - я просто не вважаю за потрібне посміхатися всім.
Я не Зухвала - я просто не лізу за словом в кишеню.
Я не Ревнива - я просто звикла бути єдиною.
Я не Ображаюся, я просто міняю думку про людей...
Я не Егоїстка - я просто вмію жити для себе.


Як зменшити ікри



Забирайте на стіну, щоб не втратити.

1.Підйом на шкарпетки. Встаньте прямо, ноги поставте на ширині таза, стопи повинні бути паралельними. Робіть вдих і піднімайтеся на видиху на носочки. Повторіть дану вправу 25-30 разів.

2.Підйом на носок на одній нозі. Встаньте прямо, вага тіла повністю переведіть на праву ногу, а ліву відірвіть від підлоги, зігнувши її при цьому в коліні. Зробіть глибокий вдих і підніміться на носку. Для кожної ноги повторіть вправу 15-20 разів.

3.Ще один підйом з «клишоногих ногами» на шкарпетки, спрямовані всередину. Встаньте прямо, покладіть ноги на ширині таза, направте шкарпетки ніг всередину. Тепер вдихніть глибоко, підніміться на видиху на шкарпетки. Вправу повторіть 25-30 разів.

4.Цей невеликий комплекс вправ слід повторювати по два рази в день. Але зменшити ікри на пару-трійку сантиметрів за допомогою тільки цих вправ можна буде мінімум через півроку. Щоб зменшити цей термін, слід виконувати додаткові вправи.

5.Сядьте на м'який килимок або мат на коліна, тримайте спину рівно, руки розташуйте перед собою і сідайте в цьому положенні на підлогу поперемінно, то на ліву, то праву частину стегон. Зробіть якомога більше повторів.

6.Встаньте на невелику піднесеність так, щоб п'ятки звисали. Тепер піднімайтеся на носки і опускайтеся. Спину тримайте рівною.

7.Зменшити ікри допоможе також їх розтяжка:

Зробіть однією ногою крок вперед, упершись долонями в сідниці. Повільно починайте згинати в коліні ту ногу, що знаходиться попереду. Поступово присідайте все глибше вниз і вперед, розтягуючи в цей час задню частину стегна, а також литкові м'язи ноги, розташованої позаду. Щоб посилити розтягнення, просто просуньте передню ногу далі вперед, але руки на неї не кладіть ні в якому разі. І ще один момент: у цій вправі основна вага тіла завжди має припадати на ногу, розташовану позаду.
Як зменшити ікри

Немає коментарів:

Дописати коментар