неділя, 25 січня 2015 р.

Що з'їсти перед сном?

Що з'їсти перед сном?



Можна горіхи на ніч?

Непогано їсти перед сном горіхи, правда в не дуже великій кількості, достатньо однієї жмені.
При цьому підійдуть майже будь-які горіхи, мигдаль, кешью, лісові та інші види горіхів, навіть несолоні фісташки і арахіс можуть хоч трохи урізноманітнити ваш нічний і так досить убогий раціон.

Можна яблуко на ніч?

Здавалося б яблуко перед сном є не дуже бажано так як воно містить досить багато цукру. Але плюс фруктів на ніч в тому, що вони дуже швидко перетравлюються, особливо якщо їх з'їсти не дуже багато. І вже за півгодини - годину ви можете без проблем лягати спати з порожнім шлунком і худнути собі на здоров'я.

Можна їсти фрукти на ніч?

Такі фрукти як грейпфрут або апельсин можуть взагалі сприяти нічному схудненню, так як містять чимало корисних для схуднення кислот і багато вітамінів, а також клітковину, яка очищає шлунок і сприяє метаболізму. Також чудово допоможе схуднути ананас, ківі і лимон. Але краще їсти фрукти не відразу перед сном, а хоча б за пів години, тоді зможете уникнути небажаного стрибка інсуліну перед сном.

Можна сир перед сном?

Сир, особливо знежирений, і вважається найбільш вдалим продуктом для вживання його перед сном. Він містить багато корисного білка, і мало інших домішок у вигляді жирів і вуглеводів, і корисніше всього його їсти окремо. Правда сухий сир, а особливо знежирений з'їсти досить важко, його можна спробувати розбавити з кефіром або навіть з кип'яченою водою. Але при бажанні можна додати трохи будь-яких фруктів, родзинок або меду, зовсім невелика домішка вуглеводів завадить несильно, але зробить ваш нічний сир набагато смачніше.
Що з'їсти перед сном?


:(

:(


реальна тема.

реальна тема.


"Не ридай! Я всього на два дні приїхав)))"



Раніше я була маленька і шкідлива, а зараз я велика і... Така ж.

Раніше я була маленька і шкідлива, а зараз я велика і... Така ж.


Ммммм...

Ммммм...
Ммммм...
Ммммм...
Ммммм...
Ммммм...
Ммммм...
Ммммм...
Ммммм...


Солодкі дітки!

Солодкі дітки!
Солодкі дітки!
Солодкі дітки!
Солодкі дітки!
Солодкі дітки!
Солодкі дітки!


Люди з порожніми обіцянками, валіть від мене подалі !

Люди з порожніми обіцянками, валіть від мене подалі !


Look

Look
Look
Look
Look
Look
Look

Немає коментарів:

Дописати коментар