неділя, 25 січня 2015 р.

=)

=)

=)


мімімі.

мімімі.


любиш доглядати за нігтиками?



став мені подобається.

скільки ж нас таких!
любиш доглядати за нігтиками?
любиш доглядати за нігтиками?
любиш доглядати за нігтиками?
любиш доглядати за нігтиками?
любиш доглядати за нігтиками?
любиш доглядати за нігтиками?


білочка :3

білочка :3
білочка :3
білочка :3
білочка :3
білочка :3
білочка :3


А у Вас так само?



ахаха, натисни мені подобається!)
А у Вас так само?


Вкрадеш моє серце, я вкраду твоє прізвище.

Вкрадеш моє серце, я вкраду твоє прізвище.


Якщо не знаєш що робити - качай зад, і навіть якщо рішення не прийде, накочений зад ніколи не зайвий.

Якщо не знаєш що робити - качай зад, і навіть якщо рішення не прийде, накочений зад ніколи не зайвий.


реально, ну)

реально, ну)


!!!

!!!


Адже ніхто не повинен тобі нічого...


Ти свята хочеш? Придумай його.
По пісні скучаєш? Так пісню склади!
І всіх оточуючих приворожи!...
По світлу сумуєш? Щоб радував світло
Ти сам випромінюй його. Виходу немає...
Адже ніхто не повинен тобі нічого...
Адже ніхто не повинен тобі нічого...
Адже ніхто не повинен тобі нічого...
Адже ніхто не повинен тобі нічого...
Адже ніхто не повинен тобі нічого...
Адже ніхто не повинен тобі нічого...


Якщо вам здається що мені похер, то вам не здається.

Якщо вам здається що мені похер, то вам не здається.


- Мила, ти спиш?


- Ні.
- Мила, я їсти хочу...
- Я сплю.
- Мила, ти спиш?

Немає коментарів:

Дописати коментар