середа, 28 січня 2015 р.

Планшет нашого дитинства )

Планшет нашого дитинства )


хто пам'ятає натисніть
LIKE)))
Планшет нашого дитинства )


Заради цього треба жити..

Заради цього треба жити..


- Милий, привіт, чим займаєшся? - Лежу в ліжку, засинаю. А ти? - А я сиджу в барі за твоєю спиною, дивлюся як ти крутишся і не можеш заснути...

- Милий, привіт, чим займаєшся? - Лежу в ліжку, засинаю. А ти? - А я сиджу в барі за твоєю спиною, дивлюся як ти крутишся і не можеш заснути...


Неймовірні!

Неймовірні!
Неймовірні!
Неймовірні!
Неймовірні!
Неймовірні!
Неймовірні!


Утииии

Утииии


Аспіріновий пілінг



Для оновлення шкіри раз на тиждень добре робити очищувальну маску з аспірину. Капаємо краплю води на аспірин. Він гранулюється. Додаємо чайну ложку меду, перемішуємо. Наносимо на обличчя на 10 хвилин, потім масажуємо, немов скрабом, змиваємо. Маска усуває почервоніння і вирівнює шкіру.
Аспіріновий пілінг


Одягнуся на осінь)

Одягнуся на осінь)
Одягнуся на осінь)


Одягли б?

Одягли б?


У мене все добре. Мені нема чим вас порадувати.

У мене все добре. Мені нема чим вас порадувати.


Мені здається, тут навіть слів не треба.

Мені здається, тут навіть слів не треба.


Я боюся тільки двох речей.



прокинутися в тридцять років з усвідомленням того,
що нікого немає поруч.

і прокинутися в 30, розуміючи, що мені неподобається
людина, що лежить поруч зі мною на
ліжка.
Я боюся тільки двох речей.


Прощають тільки тих, кого люблять.


З рештою прощаються...
Прощають тільки тих, кого люблять.


Чим відрізняється блондинка від брюнетки? Та нічим... Обидві сучки хитрожопые)

Чим відрізняється блондинка від брюнетки? Та нічим... Обидві сучки хитрожопые)


МІНУС 6 КГ ЗА 10 ДНІВ.



Дівчатка, Худнемо до Літа! ;) Це просто знахідка!
Я вже всім своїм подругам розповіла! Всі такі задоволені!

Ексклюзивно для наших передплатників! ;)

Дієта описана нижче під картинкою ▼
P. S. Праворуч під аватаркою Підпишіться на нашу сторінку! ^_^
МІНУС 6 КГ ЗА 10 ДНІВ.
Прочитати дієту! ➨ ( спочатку підпишись )
На початку цього харчового режиму зважте свою вагу і в кінці терміну (після 4-ох тижнів) ви побачите, що ваш вага зменшився від 20 до 28 кг.
Цей режим харчування спирається не на..

Немає коментарів:

Дописати коментар