вівторок, 27 січня 2015 р.

З чого Ви взяли, що якщо Я так часто до Вас на сторінку

З чого Ви взяли, що якщо Я так часто до Вас на сторінку


заходжу, то Ви мені подобаєтесь? Може Я чисто поржать.
З чого Ви взяли, що якщо Я так часто до Вас на сторінку


СМС:


- Мамо, а ти скоро з роботи повернешся? Я скучила.
- Не встигнете, буду через п'ять хвилин. Привіт Сергію!
СМС:


Нехай так буде у кожній!

Нехай так буде у кожній!
Нехай так буде у кожній!
Нехай так буде у кожній!
Нехай так буде у кожній!
Нехай так буде у кожній!
Нехай так буде у кожній!


От би там провести останній день літа!



Чужих дітей не буває

Чужих дітей не буває


Поки він думав і гадав, інший одружився і забрав!

Поки він думав і гадав, інший одружився і забрав!


★ Не треба народитися високою, щоб тебе помітили - динаміт зберігають в маленьких коробочках. (Єва Лонгорія)

★ Не треба народитися високою, щоб тебе помітили - динаміт зберігають в маленьких коробочках. (Єва Лонгорія)


Гребінець з схованкою для дрібниць


не завадила б така)))
Гребінець з схованкою для дрібниць


Мааак.

Мааак.
Мааак.
Мааак.
Мааак.
Мааак.
Мааак.


Будьте спортивнее, будьте яскравіше!

Будьте спортивнее, будьте яскравіше!
Будьте спортивнее, будьте яскравіше!
Будьте спортивнее, будьте яскравіше!
Будьте спортивнее, будьте яскравіше!
Будьте спортивнее, будьте яскравіше!
Будьте спортивнее, будьте яскравіше!
Будьте спортивнее, будьте яскравіше!

Немає коментарів:

Дописати коментар