вівторок, 22 квітня 2014 р.

Стрижки :)

Стрижки :)

Стрижки :)


Два ненудних способу носити хвіст!



Зроби плетіння
1. Відокрем широку пасмо волосся над чолом і закрути її в джгут. Решту волосся і сам джгут збери в хвіст.
2. Опусти голову вниз і заплети французьку косу, рухаючись у напрямку від потилиці до чола. На маківці збери волосся у хвіст і зафіксуй гумкою.
Два ненудних способу носити хвіст!


Цієї весни в моді кінський хвіст!


Прямий, кучерявий або в'юнкий Ваш хвіст буде виглядати сильно. Ще один плюс, що на нього не знадобиться багато часу вранці.
Кінський хвіст можна прикрасити різними аксесуарами: стрічка, квітка, бант або ж шпильки зі стразами.
Експерементуйте!!!
Цієї весни в моді кінський хвіст!


зачіски)

зачіски)


Низька зачіска на бік



Перед тим, як почати, переконайтеся, що запаслися достатньою кількістю невидимок, лаком для волосся і щипцями для завивки.

Крок 1: Завийте волосся на термобігуді або щипцями з маленьким діаметром.

Крок 2: Розділіть волосся на 4 секції. Дві передні секції і дві задні.

Крок 3: Скрутіть нижню задню секцію в праву сторону і заколіть невидимками (рухами зверху-вниз). Скрутіть верхню частину внутрішньою стороною до попереднього джгуту і закріпіть невидимками.

Крок 4: Скрутіть ліву передню секцію назад і закріпіть невидимками.

Крок 5: Скрутіть праву передню секцію тому, уклавши її над лівою передньою частиною, і також зафіксуйте невидимками.

Крок 6: Для створення пучка, обробіть волосся лаком. Почніть відділяти невеликі пасма волосся, оформляти з них буклі у вигляді вісімки (або просто колечка) і кріпити невидимками.

Крок 7: Продовжуйте брати невеликі пасма і робити з них форму 8, поки не отримаєте гарний пучок, залиште частину волосся вільною.
Ця ж зачіска, але без хвоста.(фото)

Готово!
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік
Низька зачіска на бік


5 приводів носити об'ємні локони



У тебе хвилясте або кучеряве волосся? Не поспішай їх вирівнювати. Ми тобі доведемо, що пишні локони - це завжди красиво і стильно.

- Укладання в стилі Дженніфер Лопес актуальна на будь-якій вечірці. З нею ти будеш виглядати сексуально і гламурно.

- У цьому сезоні пишні кучері стали справжнім beauty-трендом. Якщо хочеш виглядати як модель з обкладинки глянсового журналу, спробуй надати своїм кучерям додатковий обсяг.

- Якщо акуратно розчесати волосся й укласти їх набік, у тебе вийде актуальна в цьому році зачіска в стилі ретро. З такою укладанням ти будеш виглядати ще більш елегантно і жіночно, якщо додаси їй дзеркальний блиск. У цьому тобі допоможе лінійка продуктів з ефектом ламінування.

- Результати численних опитувань показали, що більшість чоловіків збуджують дівчата з розпущеним пишними локонами. А прямі пасма, стверджують представники сильної статі, позбавляють їх володарку жіночності.

- Розпущене хвилясте волосся роблять твій образ живим і яскравим. Така "пляжна" укладання відмінно підходить як для офісу, так і для вечірки.
5 приводів носити об'ємні локони


Кажуть я - мамин хвостик, Мені без мами - нікуди! Ну скажіть, хіба можна, Без мене прожити півдня? Якщо раптом я заиграюсь, А матусі поруч немає, Я, звичайно, злякаюся І біжу швидше до неї! З мамою поруч я на кухні Разом ходимо по справах, І удвох з нею дивимося мультик, Ділимо грушу пополам! Хвостик мамин я кохана, Мама теж без мене Жити не може ні хвилини, Без улюбленого хвоста!

Кажуть я - мамин хвостик, Мені без мами - нікуди! Ну скажіть, хіба можна, Без мене прожити півдня? Якщо раптом я заиграюсь, А матусі поруч немає, Я, звичайно, злякаюся І біжу швидше до неї! З мамою поруч я на кухні Разом ходимо по справах, І удвох з нею дивимося мультик, Ділимо грушу пополам! Хвостик мамин я кохана, Мама теж без мене Жити не може ні хвилини, Без улюбленого хвоста!

Немає коментарів:

Дописати коментар