четвер, 27 березня 2014 р.

загорніть мені!

загорніть мені!

загорніть мені!


Правда ж

Правда ж


дуже

дуже


Варіанти з сірим.

Варіанти з сірим.
Варіанти з сірим.
Варіанти з сірим.
Варіанти з сірим.
Варіанти з сірим.
Варіанти з сірим.


Щоб Ваш хлопець не скаржився, що Ви нічого не знаєте.

Щоб Ваш хлопець не скаржився, що Ви нічого не знаєте.


аее)

аее)


Останнім часом часто такий стан.

Останнім часом часто такий стан.


Мона Ліза в наш час.

Мона Ліза в наш час.


Підтримка важлива...

Підтримка важлива...


Умивання вівсянкою.



Спробуйте десятиліттями перевірений рецепт очищення шкіри - умивання вівсянкою. Після нього ваша шкіра стане м'якою, ніжною і шовковистою. Умивання вівсянкою показано всім, але особливо рекомендується тим, у кого жирна і проблемна шкіра, а також коли є запалення, подразнення, лущення і блідий нездоровий колір обличчя.

1. Візьміть жменю вівсяних пластівців (можна як цілі, так і мелені).
2. Піднесіть їх під струмінь теплої води на 1 хвилину.
3. Беріть розмочені пластівці і починайте акуратно масажувати ними особа.
4. Вже через кілька секунд вівсяні пластівці почнуть мылиться і очищати шкіру.

Вмиватися вівсянкою можна як вранці, так і ввечері.
Умивання вівсянкою.


- Ви вірите в споріднені душі?


- Я вірю. Я вважаю, що у кожного є ідеальна пара.
І знаєте, як її знаходять? Перестають шукати.
- Ви вірите в споріднені душі?


це ж я.

це ж я.


Все добре. Просто осінь і трохи холодно...

Все добре. Просто осінь і трохи холодно...


Частіше задавайтеся питанням: "А чи буде це важливо через рік? "

Частіше задавайтеся питанням:


- Мила, ти що, образилася?


- Ні, я за сокирою
- Мила, ти що, образилася?


Десь в паралельному світі)))

Десь в паралельному світі)))

Немає коментарів:

Дописати коментар