понеділок, 31 березня 2014 р.

Шикарна...

Шикарна...

Шикарна...


Шикарно

Шикарно


Шикарне...

Шикарне...


Шикарне

Шикарне


Шикарно

Шикарно


Шикарно просто...

Шикарно просто...


шикарні

шикарні


10 заповідей шикарною РЕНАТИ ЛИТВИНОВОЇ!



1. ПРИЙМАТИ ОЧЕВИДНЕ
Я допускаю зміни в образі і макіяжі. Але всі пам'ятають тільки червону помаду. Вона наче приклеїлася до мене. Я з цим давно змирилася.

2. ПОРУШУВАТИ ПРАВИЛА
В макіяжі акцентують або очі, або губи. Я фарбую і те і інше. Моє «альбиносное» обличчя без косметики - білий аркуш. Наношу мінеральну пудру (1) і димчасті тіні MAC, чорну підводку Divinora, Guerlain (4), і туш Inimitable, Chanel (5). Все це красиво поєднується з червоними губами, червоним намистом і білою-білою шкірою.

3. ВІРИТИ В НАУКУ
Несподівано знайшла засіб, яке, правда, омолоджує - сироватку RéVive (7). Спочатку від її ціни я просто остовпіла. А потім дізналася, що її творець отримав Нобелівську премію. Хочу вам повідомити: ця сироватка - щось! Підтяжку обличчя я не робила. Це все RéVive.

4. ВВОДИТИ РОЗУМНІ ЗАБОРОНИ
Є треба поменше. Та й пити теж. Я про алкоголь. Але я не сиджу на дієтах. Вранці можу з'їсти бутерброд або кашу. Зате не п'ю горілку і не їм смажених котлет. А ось шампанське і біле вино собі дозволяю. Деякі взагалі не п'ють! Але я до такого поки не готова.

5. ЛЮБИТИ СХІД
Не тягнуть мене фітнес-клуби і салони краси. Я така покинута жінка, зовсім з собою нічого не роблю. Хоча ні. Нещодавно відкрила для себе східну медицину. До мене додому приходить один китаєць. Він робить масаж, натискає на всякі точки. Це дуже добре, корисно і ефективно.

6. СПАТИ ПОМЕНШЕ
Я пізно лягаю, навіть якщо категорично рано встала. Я взагалі мало сплю, але не можу сказати, що жахливо від цього виглядаю. Спати по 10 годин на добу? Мені здається, це міф який-то! Так можна все життя проспати.

7. БУТИ КРИТИЧНОЮ
Я сповнена претензій до себе. Почну з того, що ми старіємо зі страшною силою. І тяжіння землі мене особисто глибоко обурює. Але я не буду робити ніяких операцій. На це немає зайвого здоров'я. І колоти ботокс не стану. Професія не дозволяє. Навіщо, якщо після цього я не зможу поворухнути лобом або куточками рота? ! І я категорично проти збільшення губ. Це позбавляє особу індивідуальності.

8. НЕ ДОВІРЯТИ ЧУТКАМ
Всі говорять, що якийсь шампунь для коней робить волосся густим. Уявляєте, моя мама купила його. Він жахливо пахне, але миє ванну чудово!!

9. ЗАЛИШАТИСЯ РЕАЛІСТКОЮ
Чоловіки бояться ідеальних жінок. Особливо якщо у цих жінок губи нафарбовані червоною помадою. До мене, наприклад, підходили знайомитися, тільки коли у мене рука була зламана або коли на щоці був флюс. У ці моменти я користувалася успіхом у чоловіків.

10. ШУКАТИ СВІЙ СТИЛЬ
Як каже моя мама, головне, щоб у людини всередині була міцна основа. А навколо неї при наявності смаку і мізків можна накрутити багато всього цікавого. Шукайте свій стиль. Ну ще, може бути, аромат варто пошукати особливий.
10 заповідей шикарною РЕНАТИ ЛИТВИНОВОЇ!


Шикарно

Шикарно


Шикарне

Шикарне


Шикарне!!!

Шикарне!!!


Шикарне

Шикарне


Шикарнонет слів..

Шикарнонет слів..


Шикарно

Шикарно


Шикарно...

Шикарно...

Немає коментарів:

Дописати коментар