неділя, 23 березня 2014 р.

- Що робиш у вихідні?

- Що робиш у вихідні?


- Те ж, що і завжди: помилки і дурниці, дурниці і помилки.
- Що робиш у вихідні?


як проходять мої вихідні.

як проходять мої вихідні.
як проходять мої вихідні.
як проходять мої вихідні.
як проходять мої вихідні.
як проходять мої вихідні.
як проходять мої вихідні.


Щоб точно знати погоду на найближчі вихідні, слідкуйте за котячим термометром)

Щоб точно знати погоду на найближчі вихідні, слідкуйте за котячим термометром)


- Як пройшли вихідні?


- Грешновато...
- Як пройшли вихідні?


Ну нарешті-то ВИХІДНИЙ!

Ну нарешті-то ВИХІДНИЙ!


Типові вихідні

Типові вихідні


Це Я вранці вихідного дня :)

Це Я вранці вихідного дня :)


Це Я вранці вихідного дня :)

Це Я вранці вихідного дня :)


Типові вихідні)

Типові вихідні)


Дотягнути б до вихідних!

Дотягнути б до вихідних!


Безвихідним ми називаємо становище, вихід з якого нам не подобається.



© Станіслав Єжи Лец
Безвихідним ми називаємо становище, вихід з якого нам не подобається.


це я вранці вихідного дня :D

це я вранці вихідного дня :D


Гарних вихідних :*

Гарних вихідних :*
Гарних вихідних :*
Гарних вихідних :*
Гарних вихідних :*
Гарних вихідних :*
Гарних вихідних :*


Більше не можу, швидше б вихідні...

Більше не можу, швидше б вихідні...

Немає коментарів:

Дописати коментар