четвер, 20 березня 2014 р.

hair <3

hair <3

hair <3
hair <3
hair <3
hair <3
hair <3
hair <3
hair <3


Кіра Найтлі

Кіра Найтлі
Кіра Найтлі
Кіра Найтлі
Кіра Найтлі
Кіра Найтлі
Кіра Найтлі


черевики

черевики
Зображення з колекції Fashion


Сьогодні день народження актриси Jessica Alba.


Happy Birthday, Jessica Alba!


Hailey Clauson


Vogue Spain May 2012


Крістен Стюарт на обкладинці Elle UK



Rosie Huntington-Whiteley

Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley


Тато, Татко, не спиш?


Говорить з тобою малюк.
Я тут поруч, в темряві,
У матусі в животі.
Скоро зустрінемося з тобою.
Мене чекаєш ти, любий?
Ти коли співаєш, читаєш,
Чую я, все розумію.
У мене твій ніс і очі,
Відчуваю твої я ласки,
Гладиш ль мені спинку, іль ніжки,
П'яточки мої щекочешь...
Ти мені, тату, усіх дорожче,
Та й мама наша теж.
Ви ж все - моя сім'я.
Скоро з вами буду я.
Я в любові хочу народитися,
Вам на радість з'явитися.
Можна, тато, я запитаю?
Мами відчував сльозу.
Від мене ця біль,
Іль потрапила в ранку сіль?
Адже ти маму не скривдиш?
Їй так важко, ти ж бачиш.
Сміх мій заструится скоро,
Плач, вірніше, але не від горя.
Це пісня моя, в ній радість,
Що навіки з вами поруч.
А поки я подрастаю,
Маму ти оберігаєш.
Папа повинен бути опорою,
Потерпи, рідний, я скоро
Буду поряд з тобою,
Побалакаємо між собою.
Я вас всіх люблю.
Чекайте, скоро прийду до вас... !
Тато, Татко, не спиш?


yummy

yummy
yummy
yummy
yummy
yummy
yummy

Немає коментарів:

Дописати коментар