четвер, 27 березня 2014 р.

Побільше б таких людей. Хлопець гідний поваги

Побільше б таких людей. Хлопець гідний поваги

Побільше б таких людей. Хлопець гідний поваги


Нехай у тебе буде все серце, яке ніколи не ожесточится, і характер, який ніколи не зіпсується, і дотик, яке ніколи не ранить.



Чарльз Діккенс
Нехай у тебе буде все серце, яке ніколи не ожесточится, і характер, який ніколи не зіпсується, і дотик, яке ніколи не ранить.


ВІДБІЛЮЄМО ЗУБИ НА 1-2 ТОНИ!



Вам знадобиться всього лише масло чайного дерева!

Отже рецепт такий:
- чистіть зуби як зазвичай
- промиваєте зубну щітку і капаєте на неї кілька крапель олії чайного дерева
- і чистіть зуби другий раз
- спльовувати і полощіть рот водою
... і відразу бачите з якою кількістю гидоти не впоралася ваша зубна паста!

Зубки після такої процедури просто бездоганні! У роті відчуття свіжості.
Я проробляю цю процедуру генеральної чистки для свого рота 2-3 рази в тиждень. Зуби через місяць стали помітно біліше.

Хочу порадити, перед покупкою переконаєтеся, що купується масло нічим не розбавлене, бо для зубок потрібно саме 100%
ВІДБІЛЮЄМО ЗУБИ НА 1-2 ТОНИ!


Я старомодна.



Я вважаю, що чоловік повинен поступатися мені місце в транспорті, навіть якщо я не вагітна і без величезних пакетів. Так, він повинен відкривати двері переді мною і подавати мені руку, коли я виходжу з автобуса, навіть якщо ми не знайомі і ніколи не будемо знайомі. Я - жінка, а значить я слабше.

Я старомодна.
Я впевнена, що чоловік повинен платити за мене в ресторані або в кіно - і у мене навіть не повинно виникати питань, а хто сьогодні платить.
Я старомодна.
Я думаю, що чоловік повинен піклуватися про мене питати, наділа я теплий шарф і не забула я поїсти.

Якщо я зустрічаюся з чоловіком - значить я бачу в ньому свого майбутнього чоловіка і батька своїх дітей. Так, він повинен покликати мене заміж, якщо наші відносини дійсно серйозні, і познайомити мене з батьками, собакою і кращим другом.

Я вважаю, що готувати їжу, прати білизну і прасувати сорочки мого чоловіка - моя історична обов'язок, і я бачу в цьому справжнє жіноче щастя - піклуватися про своєму чоловікові.

Я вважаю, що чоловік повинен бути грубуватим, сміливим і сильним. Щоб я могла бути ніжною слабкою боягузкою, про яку так приємно піклуватися. І навіть якщо я сильна, я повинна бути слабкою.

Я думаю, що ми повинні бути чесні один з одним. Ми разом, а значить ми повинні поважати один одного і поважати свій вибір.

Я не ляжу спати, якщо він затримується з роботи, риболовлі або футболу. Я буду чекати біля вікна і гріти вечерю, поки він піднімається по сходах.

Я хочу виглядати добре заради нього, щоб він оцінив і подумав, яка ж я у нього гарна. Тому я витрачаю і буду витрачати стільки сил, щоб подобатися йому.

Я старомодна.
Я хочу бути його жінкою, і нічиї більше. Вчора, сьогодні і все життя. Навіть якщо його зашлють на посилання і назвуть ворогом народу.
Я старомодна.


На кухню прийшла Маша (4 роки):


- Тато, я хочу херню.
- На, доню, тільки помий її і запам'ятай - це називається хурма
На кухню прийшла Маша (4 роки):


дуже женствено

дуже женствено


Ви запитаєте, як у мене справи?


Відповім вам, що... як зазвичай.
Живу, як у казці, панове:
То добре, то все відмінно!
Ви запитаєте, як у мене справи?


Беремо на стінку і запам'ятовуємо

Беремо на стінку і запам'ятовуємо


Бережіть один одного. Не ламайте те, що інші не можуть навіть побудувати

Бережіть один одного. Не ламайте те, що інші не можуть навіть побудувати


Попа без пригод - це не попа. Це так - похмурі булки.

Попа без пригод - це не попа. Це так - похмурі булки.


10 РЕПЛІК ЛАРИСИ ГУЗЕЕВОЙ



1. Хороших мужиків розбирають ще цуценятами.

2. Навіть якщо застукали в ліжку - кажи, що грілася! Замерз, як собака!

3. Більше не слухайтеся бабусь. Вони, знаєте, самі наколбасят за життя, а потім зображають перед нами, що вони такі прям всі кульбаби.

4. Жінка повинна діяти так: очі горять, а груди - два танки!

5. Боже! Яка я гарна! Невже я помру коли-небудь!?

6. Якщо б я побачила Бреда Пітта, я б теж вела себе, як ідіотка!

7. Так ви медик? Що ж ви відразу не сказали? Я б не пресувала вас. Я думала, ви дурочка!

8. Думала оргазм, а виявилося - це астма...

9. Заміжня - не означає мертва!

10. Буває така любов, що краще замінити розстрілом.
10 РЕПЛІК ЛАРИСИ ГУЗЕЕВОЙ

Немає коментарів:

Дописати коментар