четвер, 20 березня 2014 р.

Чого навчила нас мама!

Чого навчила нас мама!



Мама навчила мене долати неможливе: «Закрий рот і їж суп».
Мама навчила мене поважати чужу працю: «Якщо ви зібралися повбивати один одного, йдіть на вулицю, я тільки що підлоги вимила».
Мама навчила мене вірити в Бога: «Молися, щоб ця гидота отстиралась».
Мама навчила мене мислити логічно: «Тому що я так сказала, ось чому».
Мама навчила мене думати про наслідки: «Ось вывалишься зараз з вікна-не візьму тебе з собою в магазин».
Мама навчила мене стійкості: «Не вийдеш з-за столу, поки не доїси».
Мама пояснила мені причинно-наслідкові зв'язки: «Якщо ти не перестанеш плакати, я тебе відшльопаю».
Мама навчила мене не заздрити: «Та у світі мільйони дітей, яким не так пощастило з батьками, як тобі».
Мама навчила мене - як стати дорослим: «Якщо не будеш їсти овочі, ніколи не виростеш».
Мама навчила мене сміливо дивитися в майбутнє: «Уж постривай, вдома я з тобою поговорю»
Чого навчила нас мама!


Справжня мама!

Справжня мама!


Мами про тат і дітей!



1. Пішла на 2 години по невідкладних справах, повертаюся додому...

Дитина лежить в автомобільному кріслі, в роті соска заклеєна скотчем, крісло стоїть на дивані, до ручки крісла і нозі папи примотана мотузка. Тато в навушниках сидить за комп'ютером і слухає музику, хитаючи ногою крісло, дитина спить... УЯВЛЯЄТЕ КАРТИНУ І МІЙ СТАН?

2. Коли дитині виповнився рік, йому в лікарні видаляли грижу. Ми, як годиться, добу в лікарні провели, а потім додому. Увечері температура піднялася, поки я ношу дитину на руках, чоловік дзвонить лікареві і докладно з'ясовує, що потрібно робити. Приходить якийсь похмурий і розгублений. Каже, може викликати швидку, напевно, погано все. Виявляється, лікар в кінці сказав фразу: ну, можу вам порадити тільки свічку поставити. А чоловік не знав, що є дитячі жарознижуючі в свічках, і вирішив що його церква послали свічку поставити!

3. Зазвичай я відвожу дитину в ясла, але одного разу попросила про це чоловіка. «Гаразд», - каже, - відведу. А як його там здавати?. Я кажу - «Ну, як? Приводиш, переодягаєш, знімаєш памперс і здаєш вихователю». «Як, просто здаєш і все? А яку-небудь НАКЛАДНУ треба заповнювати? »

4. Подрузі дату попередню дату пологів поставили на 14 грудня. Чоловік вранці встає на роботу, вона, природно, спить. Він її активно будить і каже: «Ти чого спиш? Не забудь, тобі сьогодні ще народжувати».

5. Папа вперше бачить новонародженого сина, запитує: « А чому у нього зубів немає? »

6. Перший день після пологів. Данька обкакался і я вирішила відразу привчати тата до самих неприємних процедур, тобто веліла помити попу, показала як тримати. Раковина за перегородкою. Через 5 секунд з'являється папа без дитини. Я в жаху кричу! Тато: «Та не хвилюйся ти так, я його в раковині залишив на хвилинку, сказав, щоб не крутився... я просто рукавички забув одягнути».

7. Наш тато вчора доньку в садок відводив (я ще до того, як вони прокинулися, пішла). Приходжу - дочка як світлофор - червоний сарафан, футболка зелена, колготки жовті ... так, а сандалі - блакитні. «А че? » він мені говорить, - «зате позитивно та яскраво».

8. Мій чоловік роздивлявся новонароджену доньку і раптом зблід і каже: «Боже мій, наша донька ходити не зможе!» Я в жаху - «чому ти так вирішив? » Він відповідає: «Ти подивись, які у неї п'яточки круглі, вона ж на них навіть стояти не зможе, у нас-то вони плоскі...»

9. А мій чоловік ходив зі мною на пологи. І дуже довго потім дивувався і розповідав друзям: «Уявляєш, її до грудей приклали і вона відразу стала смоктати. А я думав, її доведеться вчити, показувати, як це робиться... А вона сама! Яка розумниця!!!!»

10. Спека, липень, нам 3 місяці. Тато все переживає, що дитині жарко (відмазка), кожні 10 хв поривається піти додому випити холодного пивця. Я не пускаю, типу, гуляй, давай з дитиною ще півгодини. Татові несила... виймає дитину з коляски, щось шепоче йому і раптом завмирає, мацає йому голову і на повному серйозі видає: «Слухай, ти казала, що в неї кістки ще м'які, так? Так от, від такої спеки вони вже на темечке розплавилися! Я ж казав, що йти треба!!!»

11. Моя знайома залишила двомісячну доньку з татом. Приходить додому, тато розповідає, що дівчинка плакала, тому він їй КОВБАСКИ ДАВ ПОЖУВАТИ.

12. Пам'ятаю тільки, що коли дитині було місяця 1, 5, то тато надів брязкальця на дитину. На кожну ручку і ніжку, на зап'ястя і щиколотки, надів ручки брязкалець. І з розумним виглядом сказав, що «вони спеціально для цього зроблені».

13. А наш супер-тато синові на день народження на 1 місяць подарував футбольний м'яч.

14. У пологовому будинку сусідка попросила чоловіка спуститися вниз у хозмагазин і купити мильницю для дитячого мила. Пішов, довго не повертається. Ми вже спантеличені. Приходить з порожніми руками і заявляє: «У них таких немає. А ДОРОСЛЕ мильницю я не став купувати!!!» Виявилося, він весь час переконував продавщицю, що йому потрібна саме дитяча мильниця і ні про яких інших він чути не бажає!!!

15. Тато в ясла почимчикував за донькою в перший раз, прийшов - ще всі дітки сплять, вихователька була чимось зайнята і попросила його тихенько розбудити доньку, допомогти їй одягтися (щоб інші малята не прокинулися і побачивши, що кого-то вже забирають не заплакали), в результаті дитина прибув на дачу в мальчуковых штанцях, рубашці і чужих (змінних) тапочках. Мама в шоці: всі вихідні представляла бідного хлопчика (прокидається, а на стільчику рожеве платтячко), і що потім доведеться вислухати від батьків і виховательки. Папа виправдовувався тим, що ліжка стоять рядами і між ними стільчики з одягом, ну, подумаєш, переплутав, з якого боку ліжка доччині стільчик...

16. Я пішла в душ, виходжу і чую, що дитина плаче. Заходжу в кімнату - тато наш у навушниках дивиться ТБ, поруч кричить дитина. Я: «Ти чого в навушниках? » Папа: «А мені інакше телевізор не чути!»
Мами про тат і дітей!


Дитина каже мамі: "Я сорю - ти прибираєш, пачкаюсь - ти переш, проголодаюсь - кашку звариш! Ех, мамо, щоб ти без мене робила, зледащіли б зовсім? !"

Дитина каже мамі:


Мама - така людина, яка замінить всіх. Але ніхто не замінить її.

Мама - така людина, яка замінить всіх. Але ніхто не замінить її.

Немає коментарів:

Дописати коментар