неділю, 1 лютого 2015 р.

Мені б такий подаруночок

Мені б такий подаруночок

Мені б такий подаруночок


Найкращий подарунок!

Найкращий подарунок!


подаруночки)

подаруночки)
подаруночки)


Так, я не подарунок. Але і у тебе ж не день народження.



Ось це подарунок!



Найкращий подарунок на Новий рік

Найкращий подарунок на Новий рік


Чудовий подарунок під ялинкою)

Чудовий подарунок під ялинкою)


чудовий подарунок до Нового року)



Найкращий подарунок від Діда Мороза)



Подарунок на Новий рік)



Найкращий подарунок!)



Найкращий подарунок, який дарує нам доля - це люди, яким ми говоримо «Спасибі, що ти є».

Найкращий подарунок, який дарує нам доля - це люди, яким ми говоримо «Спасибі, що ти є».


Кращий подарунок *_*

Кращий подарунок *_*
Кращий подарунок *_*
Кращий подарунок *_*
Кращий подарунок *_*
Кращий подарунок *_*
Кращий подарунок *_*


В дитинстві кожен новий день - знахідка, у старості - подарунок.

В дитинстві кожен новий день - знахідка, у старості - подарунок.


А адже випадкових зустрічей не буває... Це або випробування... або покарання... або подарунок долі.

А адже випадкових зустрічей не буває... Це або випробування... або покарання... або подарунок долі.


Я тиша, але не твоя! Твоє божевілля я і лють. Подарунок я, але не тобі... я Тобі дорого достанусь. Ліки я, але не твоє... Тобі я стану краплею отрути. Я чийсь РАЙ, але для тебе, Я буду полум'ям з ПЕКЛА!

Я тиша, але не твоя! Твоє божевілля я і лють. Подарунок я, але не тобі... я Тобі дорого достанусь. Ліки я, але не твоє... Тобі я стану краплею отрути. Я чийсь РАЙ, але для тебе, Я буду полум'ям з ПЕКЛА!


Ось це подарунок...

Ось це подарунок...


А адже випадкових зустрічей не буває... Це або випробування... або покарання... або подарунок долі.

А адже випадкових зустрічей не буває... Це або випробування... або покарання... або подарунок долі.

Немає коментарів:

Дописати коментар