понеділок, 2 лютого 2015 р.

Русалонька!

Русалонька!

Русалонька!


Фатальна Моніка Белуччі

Фатальна Моніка Белуччі
Фатальна Моніка Белуччі
Фатальна Моніка Белуччі
Фатальна Моніка Белуччі
Фатальна Моніка Белуччі
Фатальна Моніка Белуччі


Як закохуються різні знаки зодіаку?



Овен - закохався, постраждав від цього, але не розлюбив.
Діва - зробив вигляд що закохався.
Риби - закохався, потім...

Подивитися детальніше.. »
Як закохуються різні знаки зодіаку?


Важливі деталі

Важливі деталі
Важливі деталі
Важливі деталі
Важливі деталі
Важливі деталі
Важливі деталі


Свіжо)

Свіжо)
Свіжо)
Свіжо)
Свіжо)
Свіжо)
Свіжо)


Megan Fox

Megan Fox
Megan Fox
Megan Fox
Megan Fox
Megan Fox
Megan Fox


Ніжні сережки)

Ніжні сережки)
Ніжні сережки)
Ніжні сережки)
Ніжні сережки)
Ніжні сережки)


МІЙ ПЕРШИЙ РАЗ



Після школи мене проводжав мій однокласник і сказав що хоче частіше бачиться зі мною. Я розуміла, що подобаюся йому, і вирішила не відтягувати і запросила його до себе додому, батьків не було вдома...

Продовження під фото▼
Доступний передплатникам спільноти - Fashion - мода і стиль
МІЙ ПЕРШИЙ РАЗ
ПЕРШИЙ РАЗ (спочатку підпишись)
Історія доступна передплатникам спільноти
Рекомендуємо підписатися: Fashion - мода і стиль

про

Немає коментарів:

Дописати коментар