понеділок, 2 лютого 2015 р.

Носили б?

Носили б?

Носили б?
Носили б?
Носили б?
Носили б?
Носили б?
Носили б?


- А ну дыхни... !!!


- Та не пив я, Мурка!!!
- А ну дыхни... !!!


Вчора з подругою відвела душуСегодня не пам'ятаю куди.

Вчора з подругою відвела душуСегодня не пам'ятаю куди.


Просто кумедно)(А ви що подумали? )



ЗАГАДКИ, які були опубліковані в «МУРЗИЛКЕ»
20-30 років тому!!!:)))
1. Щоб спереду погладити, треба ззаду полизати. (Поштова марка)
2. Кругом волосся, посередині ковбаса. (Кукурудза)
3. Зверху чорно всередині червоно, як засунеш так чудово. (Калоші)
4. Волосся на волосся, тіло на тіло і починається темна справа. (Повіки)
5. То холодний, то гарячий, то висячий - то стоячий. (Душ)
6. Туди - сюди - назад, тобі і мені приємно. (Гойдалки)
7. Що ти дивишся на мене? Роздягайся я твоя! (Ліжко)
8. Волохата головка за щоку заходить спритно. (Зубна щітка)
9. Ми - хлопці молодецькі лазимо в щілини статеві! (Віник)
10. Лежить на спині - нікому не потрібна. Притули до стіни - знадобиться вона. (Сходи)
11. В темній кімнаті, на білому простирадлі 2 години задоволення. (Кіно)
12. Ти пам'ятай його трошки, стане твердим як картопля. (Сніжок)
13. Візьму його в руки, Стискуватиму його міцно - Він стане пружним і твердим, як ріпка. (Сніжок)
14. Червона голівка в дірку лізе спритно (Дятел)
15. Ззаду підійшов, сунув і пішов(тапочки)
Просто кумедно)(А ви що подумали? )


От жила собі царівна-жаба, не тужила... Так ні, з'явився Іван-царевич, і почалося - пироги пеки, килими тки, перед гостями танцюй... та ще й втішай його! Називається, В КАЗКУ ПОТРАПИЛА!

От жила собі царівна-жаба, не тужила... Так ні, з'явився Іван-царевич, і почалося - пироги пеки, килими тки, перед гостями танцюй... та ще й втішай його! Називається, В КАЗКУ ПОТРАПИЛА!


Важливі заняття вашого кота.

Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.
Важливі заняття вашого кота.


На запитання «Чому не п'єш? » - я сміливо відповідаю...-"Так я і тверезій чимало косячу».))

На запитання «Чому не п'єш? » - я сміливо відповідаю...-


Я не Егоїстка - я просто вмію жити для себе.


Я не Зарозуміла - я просто не вважаю за потрібне посміхатися всім.
Я не Зухвала - я просто не лізу за словом в кишеню.
Я не Ревнива - я просто звикла бути єдиною.
Я не Ображаюся, я просто міняю думку про людей...
Я не Егоїстка - я просто вмію жити для себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар