вівторок, 23 грудня 2014 р.

Мені сказали, що я на тебе схожа, це був найкращий подарунок у моєму житті, Мам!

Мені сказали, що я на тебе схожа, це був найкращий подарунок у моєму житті, Мам!

Мені сказали, що я на тебе схожа, це був найкращий подарунок у моєму житті, Мам!


ДИВНА ДАМА і дивовижна історія життя!



Жанна Кальмон встановила світовий рекорд тривалості життя - 122 роки і 164 дні. Мабуть долю просто подобалося, як живе мадам Кальмон.

Жанна - француженка, вона народилася в Орлі. Коли побудували Ейфелеву вежу, їй було 14 років. В цей час вона зустрічалася з Ван Гогом, «Він був брудний, погано одягнений і похмурий» заявила вона про художника в 1988 році в честь його сторіччя в одному інтерв'ю. У 85 років вона займалася фехтуванням, а в 100 їздила на велосипеді. Жанна Кальмон в 114 років знялася в кіно, в 115 перенесла операцію на стегні, а у 117 - кинула палити. І не тому, що погано себе почувала. Просто їй, майже втратила зір, було неприємно кожен раз просити прикурити.

У свої 90 років Жанна, у якої не залишилося спадкоємців, уклала договір з 47-річним юристом Раффри: він повинен був успадкувати будинок бабусі за те, що буде кожен місяць до її смерті виплачувати їй ренту. Вартість будинку приблизно дорівнювала сумі, яку він виплатив б за 10 років. Однак доля не стримала усмішки. Раффри не тільки платив Жанні протягом 30 років, але і помер раніше за неї, у свої 77, а виплати за законом продовжила його вдова.

Вислови мадам Кальмон:
«Бог про мене забув!»
«У мене всього одна зморшка, і я на ній сиджу».
«Я закохана в вино».
«Я була немолода вже сто років тому».

Коли Жанну на 120-му дні народження запитали, яким, на її думку, буде майбутнє, мадам дала геніальний відповідь: «Дуже коротким».
ДИВНА ДАМА і дивовижна історія життя!


« Все життя ділиться на три періоди: передчуття любові, дія любові та спогади про кохання ».


- Марина Цвєтаєва.
« Все життя ділиться на три періоди: передчуття любові, дія любові та спогади про кохання ».


33 життєві радості:



1. Лягти спати в ліжко зі свіжими простирадлами
2. Чхнути три або більше разів поспіль.
2. Базікати ногами у воді.
3. Відчувати, що в книжці, яка тобі вже дуже сильно подобається, залишилося ще багато непрочитаних сторінок.
4. Посковзнутися і не впасти.
5. Відчути пісок між пальцями ніг
6. СМС-ка, яку ти чекав.
7. Прокинутися після дуже реалістичного кошмару і зрозуміти, що це був лише сон.
8. Відкусити пиріжок/булочку/еклер з того боку, де начинка.
9. Знайти засмажену до стану чипса картоплину в порції смаженої картоплі
10. Зривати захисний шар з екрану новеньких електронних гаджетів.
11. Коли тебе вітають зі святом люди, яких ти не знаєш.
12. Знайти заначку, про яку ти вже забув.
13. Коли холодна ночівля, в яку ти пірнув, нарешті зігрівається.
14. Ненароком точно ввести свій старий і давно забутий пароль.
15. Чіпати волосся після стрижки.
16. Повний холодильник смакоти, які залишилися після свят.
17. Коли тобі блимають на трасі і ти встигаєш скинути швидкість перед даішником.
18. Сказати те ж, що і спортивний коментатор, але за секунду до нього.
19. Здалеку потрапити точно у відро для сміття.
20. Одягти те, що ти тільки що купив.
21. Прокинутися за годину до дзвінка будильника, зрозуміти, що ще сила-силенна часу і знову лягти спати.
22. Випадково де-небудь зустріти запах з дитинства.
23. Знову і знову слухати пісню, яка тобі недавно сподобалася.
24. Покритися гусячою шкірою від почутої музики.
25. Коли тобі вдалося все-таки видавити останню порцію пасти з безнадійного тюбика.
26. Перебрати коробку зі своїми дитячими іграшками та речами.
27. Лежати в ліжку і слухати, як важкі краплі дощу барабанять по даху або підвіконню.
28. Знімати з руки, як другу шкіру, висохлий шар клею ПВА.
29. Сісти на диван після цілого дня на ногах.
30. Плакати від сміху.
31. Занурити руки в ємність з сирим рисом.
32. Перевернути подушку на прохолодну бік.
33. Помітити, як стоять поруч незнайомці сміються, слухаючи вашу розмову з друзями.
33 життєві радості:


У цьому світі я ціную тільки вірність. Без цього ти ніхто і у тебе немає нікого. В житті-це єдина валюта, яка ніколи не знеціниться.



© Турист
У цьому світі я ціную тільки вірність. Без цього ти ніхто і у тебе немає нікого. В житті-це єдина валюта, яка ніколи не знеціниться.


★ Не можна забути людину, якого любив більше за життя, але можна навчитися жити без нього...

★ Не можна забути людину, якого любив більше за життя, але можна навчитися жити без нього...


Життя має сенс тільки тоді, коли ти живеш заради когось, крім себе.

Життя має сенс тільки тоді, коли ти живеш заради когось, крім себе.


Найважливіше життєве досягнення!

Найважливіше життєве досягнення!


Подув теплий вітер змін, і здув тебе на хрін з мого життя!

Подув теплий вітер змін, і здув тебе на хрін з мого життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар