середу, 31 грудня 2014 р.

Подобається? )

Подобається? )

Подобається? )


А вам подобається? ))

А вам подобається? ))
А вам подобається? ))
А вам подобається? ))
А вам подобається? ))
А вам подобається? ))
А вам подобається? ))


Подобається? )

Подобається? )


все подобається, а вам? :3

все подобається, а вам? :3
все подобається, а вам? :3
все подобається, а вам? :3
все подобається, а вам? :3
все подобається, а вам? :3
все подобається, а вам? :3


а вам подобається? )

а вам подобається? )
а вам подобається? )
а вам подобається? )
а вам подобається? )
а вам подобається? )
а вам подобається? )
а вам подобається? )


А вам подобається? )

А вам подобається? )
А вам подобається? )
А вам подобається? )
А вам подобається? )
А вам подобається? )
А вам подобається? )


"Мені все одно, хто там зітхає за нього. Мені не важливо, хто вони, чим займаються і наскільки сильно він їм подобається.


Я ще з дитинства усвідомила гнилу сутність всіх жінок і не сприймаю їх серйозно.
Говорити на чистоту, ревнощі, вона взагалі ні до чого.
Тому що Мій чоловік - це Мій. І хоч разбейтесь об стіну, вашим він не стане. Ніколи!"
- Моніка Беллучі


А вам подобається? ))

А вам подобається? ))


Подобається? )

Подобається? )


Подобається колір? )

Подобається колір? )
Подобається колір? )
Подобається колір? )
Подобається колір? )
Подобається колір? )
Подобається колір? )

Немає коментарів:

Дописати коментар