субота, 24 травня 2014 р.

Що за безглузда фраза "все скінчено"? ! Найцікавіше тільки починається: п'яні дзвінки в 3 ночі, з розповідями"Який Я був ДУРЕНЬ!", істерики і секс з розряду "ми ж не чужі люди"

Що за безглузда фраза "все скінчено"? ! Найцікавіше тільки починається: п'яні дзвінки в 3 ночі, з розповідями"Який Я був ДУРЕНЬ!", істерики і секс з розряду "ми ж не чужі люди"

Що за безглузда фраза


Я - шопоголік, алкоголік, сексоголік, інтернет-залежна, ласун, соня, істеричка. Навіщо мені наркотики? !

Я - шопоголік, алкоголік, сексоголік, інтернет-залежна, ласун, соня, істеричка. Навіщо мені наркотики? !


"Секс - це задоволення і радість для двох, а не бонус за хорошу поведінку. Не варто підносити себе в якості нагороди"



Знайомства... Зустрічі... Секс... А що потім?


Потім... Ви повертаєтеся в свій дім...
Невинне обличчя... Пакет з їжею.
І мило шепочете "єдиною" - Я ТВІЙ!
Вона ж Вам і вечерю, і постіль,
і ніжне "чекала я цілий день",
І тапочки з газетою, і футбол,
І всяко-різно метає Вам на стіл...
Щебече щось... Раптом дзвінок простий
Вам СМС прийшов.
І Ви, босий, йдете на балкон і там у тиші
читаєте про те, як гарні
сьогодні були Ви - прям очманіти!, -
Як було СУПЕР! Стільки "раз" встигнути
за малу кількість хвилин...
За той час, поки Вас вдома чекають!
І все б добре, Але... Е-моЕ!
В руках телефон... не ВАШ!!... ЇЇ !
Знайомства... Зустрічі... Секс... А що потім?

Немає коментарів:

Дописати коментар