середа, 28 травня 2014 р.

Мама дивиться телевізор)

Мама дивиться телевізор)

Мама дивиться телевізор)


Мама в образу не дасть!

Мама в образу не дасть!


Чого навчила нас мама!



Мама навчила мене долати неможливе: «Закрий рот і їж суп».
Мама навчила мене поважати чужу працю: «Якщо ви зібралися повбивати один одного, йдіть на вулицю, я тільки що підлоги вимила».
Мама навчила мене вірити в Бога: «Молися, щоб ця гидота отстиралась».
Мама навчила мене мислити логічно: «Тому що я так сказала, ось чому».
Мама навчила мене думати про наслідки: «Ось вывалишься зараз з вікна-не візьму тебе з собою в магазин».
Мама навчила мене стійкості: «Не вийдеш з-за столу, поки не доїси».
Мама пояснила мені причинно-наслідкові зв'язки: «Якщо ти не перестанеш плакати, я тебе відшльопаю».
Мама навчила мене не заздрити: «Та у світі мільйони дітей, яким не так пощастило з батьками, як тобі».
Мама навчила мене - як стати дорослим: «Якщо не будеш їсти овочі, ніколи не виростеш».
Мама навчила мене сміливо дивитися в майбутнє: «Уж постривай, вдома я з тобою поговорю»
Чого навчила нас мама!


Дитяча мудрість: "Тато, звичайно, господар у домі, але... МАМА - ГОСПОДАР ТАТОВІ!"

Дитяча мудрість:


Одного разу мені моя мама сказала: "для сліз є три випадки: весілля, похорон і народження дитини, а решта все фігня".

Одного разу мені моя мама сказала:


Жінки - як діти, ледве що - відразу в сльози і до мами.


Жінка - як Петро Перший, хоче жити в столиці, змушує голити бороду і мріє поїхати в Європу.
Жінка - як іпотека, на 30 років і за 10 тисяч в місяць.
Жінка - як інспектор ДАІ: херні наговорить, гроші відбере, настрій зіпсує, а ти ще і винен.
Жінка - як Федір Конюхов, хер знає де її носить і хто її спонсорує.
Жінка - як посольство, може і не дозволити з друзями в Тайланд їхати.
Жінка - як шахи, трохи не в ту сторону крок, відразу мат.
Жінка в торгівельному центрі - як маршрутка, поки не гукнеш - не зупиниться.
Жінка - як театр, сьогодні комедія, завтра трагедія, а післязавтра гастролі в іншому місті.
Жінка - як улюблений светр, ти його звичайно дуже любиш, але на фіга він тобі в Туреччині потрібний?
Жінка - як викладач на іспиті, начеб готувався все правильно розповів, а вона тебе хоп і на якійсь дрібниці підловив...
Жінки - як діти, ледве що - відразу в сльози і до мами.


У кожного своє уявлення про "Дива". Але лише одне "чудо" здатне назвати вас тато і мама.

У кожного своє уявлення про


Мама - така людина, яка замінить всіх.


Але ніхто не замінить її.
Мама - така людина, яка замінить всіх.


Чи ти мій, або батько моїх дітей, чи зять моєї мами, вибір за тобою)

Чи ти мій, або батько моїх дітей, чи зять моєї мами, вибір за тобою)


Дорослішаєш-це коли в телефоні зраджуєш "Мама" на "Матуся" і розумієш, що в Світі немає людини важливіше!

Дорослішаєш-це коли в телефоні зраджуєш


Мама вчить малюка :)

Мама вчить малюка :)


Мама дивиться телевізор)

Мама дивиться телевізор)


Дівчата, не забувайте про своїх матусь ніколи.


ЛИСТ ДОЧКИ

"Дорога донечко! Настане день, коли я постарію - і тоді прояви терпіння і постарайся зрозуміти мене. Якщо запачкаюсь за їжею, якщо не зможу одягтися без твоєї допомоги, будь терпляча. Згадаймо, як багато годин я витратила, коли вчила цього тебе. Якщо, розмовляючи з тобою, буду тисячу разів повторювати одне і те ж - не перебивай, вислухай мене. Коли ти була маленькою, мені доводилося тисячу разів читати тобі одну і ту ж казку, щоб ти заснула. Коли ти побачиш, що я нічого не розумію в нових технологіях - дай мені час і не дивись на мене з глузливою посмішкою. Я так багато чому тебе навчила: як правильно їсти, як красиво одягатися, як боротися з життєвими негараздами. Якщо в якийсь момент я щось забуду або утрачу нитку нашої розмови - дай мені час, щоб згадати. А якщо у мене так і не вийде, не переживай. Адже найважливіше: не те, що я говорю, а те, що можу бути з тобою, що ти мене слухаєш...Якщо раптом у мене пропаде апетит, не змушуй мене є. Я сама знаю, коли мені варто поїсти, а коли - немає. Якщо втомлені ноги відмовляться служити мені опорою - дай мені руку, як і я давала тобі свою, коли ти робила перші кроки. І якщо одного разу я скажу тобі, що більше не хочу жити, що я хочу померти - не гнівайся на мене. Колись ти мене зрозумієш. Бачачи мою старість, не сумуй, не гнівайся, не відчувай себе безсилою. Ти повинна бути поруч зі мною, намагатися мене зрозуміти і допомогти мені - як я допомагала тобі, коли ти тільки починала своє життя. Допоможи мені йти далі, допоможи мені закінчити свій шлях з любов'ю і терпінням. За це я нагороджу тебе своєю посмішкою і безмірною любов'ю, яка ніколи не згасала. Я люблю тебе, моя дорога донечко!"
Дівчата, не забувайте про своїх матусь ніколи.

Немає коментарів:

Дописати коментар