четвер, 22 травня 2014 р.

Рай на землі!

Рай на землі!

Рай на землі!


На світі є люди, яких ти просто любиш.


Просто так. Не за щось. Тобі добре від однієї думки, що вони існують. Вони можуть бути дуже далеко, в інших містах, навіть в інших країнах, але ти знаєш, що вони теж тебе люблять. Просто так.
На світі є люди, яких ти просто любиш.


... і не важливо скільки мені років =)))

... і не важливо скільки мені років =)))
... і не важливо скільки мені років =)))
... і не важливо скільки мені років =)))
... і не важливо скільки мені років =)))
... і не важливо скільки мені років =)))
... і не важливо скільки мені років =)))


Замість тисячі слів...

Замість тисячі слів...


Дим, ми - обидва німі


як мінімум - обід - не німб, я ніколи не був святим... Jo.Ді ©


Як зробити рідке мило з обмылков



Хочете продовжити життям своїм обмылкам, створіть з них рідке мило. В результаті ви отримаєте рідке мило з ароматів вашого улюбленого мила.
Зберіть обмилки. Часто у вас лежить 1-2 шматочка, так що буде потрібно якийсь час, щоб накопичити потрібну кількість
Подрібніть їх на більш дрібні шматочки. Використовуйте тертку.
Знайдіть порожню пляшку з дозатором. Промийте пляшку під водою.
Налийте трохи лимонного соку.
Налийте ковпачок гліцерину. Можна купити в аптеці.
Засипте в пляшку шматочки мила і залийте гарячої води.
Якщо бутель деформується від гарячої води, то залийте все в контейнер і змішайте все в ній.
Дайте бутлі відстоятися 2-3 дні, а перед застосуванням збовтати.
Як зробити рідке мило з обмылков


Бажаю, щоб у кожного все було саме так)

Бажаю, щоб у кожного все було саме так)


О, так)

О, так)


Коли люблять - трубку не кидають,


Коли люблять - з брудом не заважають,
Коли люблять, цінують, дорожать,
Через кожні п'ять хвилин телефонують!
Коли люблять - не дивляться наліво,
Коли люблять - відповідають сміливо,
Коли люблять - їдуть на край світла,
Коли люблять - не приховують це...
Коли люблять - трубку не кидають,


Плюс перший: мотивація.


Плюс другий: час разом!
Плюс третій: нудно не буде.
Плюс перший: мотивація.


Не влюбляйся в мене - я тебе погублю.


Не влюбляйся, прошу, я ж душу візьму.
І в полоні у мене будеш сумувати,
Адже дороги тобі не бачити.
Я така, як всі, може трохи гарячої.
Я така, як є, от спробуй іспей.
Тільки перш, ніж свою спрагу втамувати
Знай, що смак цей у житті тобі не забути
Не влюбляйся в мене - я тебе погублю.


Оточуючим легко сказати: «Не приймай близько до серця». Звідки їм знати, яка глибина твого серця? І де для нього - близько?



Е. Сафарли
Оточуючим легко сказати: «Не приймай близько до серця». Звідки їм знати, яка глибина твого серця? І де для нього - близько?


Позбавляємося від чорних крапок і прищів.



Нам буде потрібно:
- 2 подрібнених зубчики часнику;
- 1 столова ложка вівсянки;
- 1 крапля масла чайного дерева;
- 3 краплі лимонного соку;
- 1 столова ложка меду.

Змішайте всі інгредієнти, крім меду, в невеликій мисці. Потім повільно додайте мед, мед потрібен в основному для більш в'язкої консистенції, тому дивіться за обставинами. Можливо, вам буде потрібно трохи менше або трохи більше меду, все залежить від його консистенції.

Нанесіть суміш на обличчя і залиште на 2 хвилини, потім протягом хвилини м'яко помасажуйте. Потім змийте теплою водою. Таку отшелушивающую і очищувальну маску можна робити три рази в тиждень, і тоді ви помітите скорочення пір, очищення шкіри від чорних крапок і навіть видиме зменшення вугрів.
Позбавляємося від чорних крапок і прищів.

Немає коментарів:

Дописати коментар