четвер, 22 травня 2014 р.

СМІЯЛАСЯ ДО СЛІЗ))

СМІЯЛАСЯ ДО СЛІЗ))


Подруга розповідала: привезли її вночі в пологовий будинок на швидкій. Спочатку в палату, а там дівчина, вже годин 5 мучиться переймами. Подругу мою лікар подивився і каже: «Народжувати!». І тут дівчина та ображено так: «Це не чесно! Я раніше приїхала!!! Я повинна перша!» Подруга народила швидко, їде по коридору, а там та дівчина бродить. Подивилася на неї і каже: «Нахабна, без черги пролізла!» Подружка довго потім сміялася...

Лежу з сильними переймами... Мама сидить поруч і каже: «Ну що ти мовчиш? ! Покричати може, хочеш? » Я відповідаю: «Ні!» «Ну, може, хочеш посваритися на Діму? !» (чоловіка). Я відповідаю: «Ні!» «Ну, тоді давай пісеньку заспіваємо... » Справу було 3 січня. Новий рік... яка може прийти на розум пісенька?
Показати повністю..
Ну, звичайно, про ялинку! Мама починає співати: «У лісі народилася ялиночка... » Я дивлюся на неї і питаю: “НУ НАВІЩО? » Мама незворушно: « Ну, пісенька про пологи! І у нас пологи... » Медперсонал лежав... А ви коли небудь замислювалися, що ця пісенька, виявляється, про пологи?? !!

Ще до декрету з роботи їду в метро заходжу, підходжу до турнікету і дістаю з кишені ключі від квартири... І так довго шукаю отвір на турнікеті - куди б ключ засунути... і не розумію нічого... що за дурниця... і стою з цими ключами, простягнувши руку

Стою в аптеці. Стоїть попереду мене хлопець. Підходить до віконця і каже: «Два тести на вагітність». Тут у нього дзвонить телефон - прийшла смска. Той кудись убік: «Блін, ну що за день!» і продавщиці: «Три тіста, будь ласка... »

А я в передпологовій акушерці: «Лікар сказав, що у мене відкриття вже на 6 пальців!»
А сама лежу і думаю - на руці ж тільки 5. Що за мутант?

Я до вагітності взагалі вважала, що пуповину обрізають, а все, що залишилося згортають і назад засовують!

Мій чоловік допомагав мені при пологах. Я його заздалегідь попереджала: «Знаєш, дорогий, коли дітки народжуються, то не дуже красиві, ти не лякайся якщо дитинка буде червоненький або зморщений... » І коли після чергової потуги народилася донька, то перше що чоловік сказав, коли побачив її: «Господи... як же я буду видавати її заміж...? »

Народила, чую в передпологовій відразу завібрував мій телефон. Мені принесли, дзвонить свекруха. Беру трубку, вона запитує: «Ну як там влаштувалася? Як себе почуваєш? » (треба тут сказати, що в лікарню вони мене привезли лише дві години тому і без сутичок, вірніше я їх не відчувала). Ну, я їй і кажу: «ВсЕ!» Вона мені: «Що, всі? ». Я кажу: «Народила я тільки що... ». Вона мало не криком: «Як це так, ми ж тільки що тебе відвезли, ти впевнена?? !!!»

Народила вже за північ. Так ці жартівники мені на бирці написали «31 квітня, дівчинка, 3200» Запрацювалися... Потім ще довго іржали на мою фразу: «31 квітня не буває! З 1 травня вас, товариші!» Бірочку для приколу досі зберігаю.

А ми сповивати на кішці вчилися. Вона була в захваті! До речі, скажу я вам, сповити дитину легше, ніж кішку... Дитина хоч не тікає...

Була вагітна, термін вже великий. Доча в животику разикалась. «А що вона гикає? » - «Вод наковталася» - «Як? » - «Ну як, ротиком» - «А що, у неї пуповина не в ротик вставлена? »

Акушерка виносить новонародженого татові, показує, вітає. Тато злякано: Ой, а що це він такий весь червоний? Акушерка не розгубилася: "Сам би спробував через таку дірку пролізти"!

Зі мною на швидкій в пологовий будинок дідусь поїхав, сидів нервував більше, ніж я сама. Постійно щось говорив. Потім задумався на хвилину (єдина хвилина, яку він мовчав, хоча зазвичай не багатослівний) і видав так, що водій швидкої аж пригальмував «Ну нічого, зате хоч молоко своє в будинку буде». Я після цієї фрази аж забула куди їду!

У мене на пологах взагалі 10 практикантів негрів були присутні, вчилися, спостерігали процес. Ну, я і постаралася, щоб їм це запам'яталося надовго. Двом стало погано, у передпологовій відкачували!

Історія з особистого життя: сидимо граємо в доміно всією сім'єю: чоловік, син і я (вагітна). В черговий раз я виграю, а син і говорить: "... так не чесно, мама двома мізками думає".
СМІЯЛАСЯ ДО СЛІЗ))


Так зворушливо)

Так зворушливо)
Так зворушливо)
Так зворушливо)
Так зворушливо)
Так зворушливо)
Так зворушливо)
Так зворушливо)


Я ❤ шопінг!!!!!!

Я ❤ шопінг!!!!!!


Можливість допомогти ближньому - вже сама по собі нагорода, і не слід чекати за це подяки.

Можливість допомогти ближньому - вже сама по собі нагорода, і не слід чекати за це подяки.


адже нам завжди є що сказати, але ми просто боїмося реакції на ці слова.

адже нам завжди є що сказати, але ми просто боїмося реакції на ці слова.


Ммм..

Ммм..


Не кажи, що віри немає - ДЕРЗАЙ!...


Не кажи, що ти втомився - ВСТАВАЙ!...
Не кажи, що важкий шлях - ІДИ!...
Не кажи, що ти згорів - СВІТИ!...
Не кажи, що гонить ворог - БОРИСЯ!...
Не кажи, що ти ослаб - МОЛИСЯ!...
Не кажи, що замовкла пісня - СПІВАЙ!...
Не кажи, що Бог чужий - ВІН ТВІЙ!...
Не кажи, що ти один - НЕ ТАК!...
Не кажи, що біль в грудях - ДРІБНИЦЯ!...
Не кажи: в очах темно - ДИВИСЬ!...
Не кажи, що БОГ забув... Не кажи!...
Не кажи, що віри немає - ДЕРЗАЙ!...

Немає коментарів:

Дописати коментар