неділя, 25 травня 2014 р.

Одноденна дієта або розвантажувальний день

Одноденна дієта або розвантажувальний день



Після розвантажувального дня джинси однозначно будуть вільніше, а від відчуття легкості і відпочилою травної системи ваше самопочуття буде набагато краще. У чому краса розвантажувального дня? Це начебто і дієта, але в теж час одноденна, тому витримати її - суща дрібниця. Головне - результат! Раз на тиждень для тих, хто хоче втратити зайві кілограми, розвантажувальний день просто прописаний лікарем.

Розвантажувальні дні можуть бути на будь-який смак. Запропонуємо декілька, а який вам до смаку - вибирайте самі.

Яблучний розвантажувальний день

1, 5 кг несолодких яблук розподіліть на весь день. При бажанні для різноманітності можна їх запекти.

Рисовий розвантажувальний день

0, 5 кг вареного рису можна приготувати разом з 1, 5 кг чорного винограду і з'їсти протягом дня за 4-5 прийомів.

Огірковий розвантажувальний день

Протягом дня вам необхідно є 1, 5 кг огірків з невеликою кількістю рослинної або оливкової олії. Ніякої солі! Огірки виводять зайву рідину з організму, а сіль затримує. Вийде як у приказці - «одне лікуємо, інше калічимо».

Кефірний розвантажувальний день

П'ємо весь день тільки кефір, не менше літра. У загальній складності бажано протягом дня вжити шість склянок кефіру.

М'ясний розвантажувальний день

400 р вареного несолоного м'яса розділіть на 4 прийоми. Додайте овочевий гарнір - 200-300 г без картоплі. У цей день можна пити чай, але без цукру.

Сирний розвантажувальний день

500 г сиру розподіліть на весь день, до нього можна додати дві склянки кефіру.

Не забувайте про воду! Вода важлива при будь-якому розвантажувальному дні. Бажано, якщо ви будете випивати близько 1, 5 л води. Також ви можете додати зелений чай без цукру в перервах між прийомами основного продукту.
Одноденна дієта або розвантажувальний день


Жіночий організм - це вам не гармонь: потовстішаю - схудну, потовстішаю - схудну... Треба тримати себе в руках. Я до сих пір поміщаються в одягу, в яких знімалася у Рязанова у «Карнавальній ночі».



Людмила Гурченко
Жіночий організм - це вам не гармонь: потовстішаю - схудну, потовстішаю - схудну... Треба тримати себе в руках. Я до сих пір поміщаються в одягу, в яких знімалася у Рязанова у «Карнавальній ночі».


Ранковий напій для здоров'я та схуднення



Цей напій рекомендується пити вранці натщесерце. Він бадьорить, очищає організм і зміцнює імунітет.

Що потрібно: мелена кориця; мед; лимон; гаряча вода.
Як готувати: у гарячу воду кладемо часточку лимона і додаємо мелену корицю. Даємо настоятися і заразом трохи охолонути воді. Коли вода трохи охолола додаємо ложку меду і випиваємо.

Ефект помітний вже після тижня регулярного застосування
Ранковий напій для здоров'я та схуднення


Кращий спосіб підтримки фігури - дієта, огороди шури - мури !..)))

Кращий спосіб підтримки фігури - дієта, огороди шури - мури !..)))


Коли я схудну: ЗБЕРЕЖИ СОБІ І МОТИВИРУЙСЯ.


1. Я буду носити речі, які мені подобаються, а які не будуть приховувати мій жир
2. Я буду міряти в магазині все, що хочу, і відчувати радість, крутячись перед дзеркалом в примірювальній
3. Похід по магазинах буде приносити мені радість, а не асоціюватися з тортурами
4. Я стану прикладом для заздрості і мотивацією тим дівчатам, які мріють схуднути, а не бути однією з тих дівчат
5. Я стану впевненіше в собі
6. Я зможу легко заводити знайомства з новими людьми
7. Я зможу більше і вільніше спілкуватися з тими людьми, які мені подобаються
8. Я буду спілкуватися нарівні зі стрункими людьми без бажання провалитися крізь землю
9. Я зможу спокійно їсти при людях, не допускаючи думки, що хтось може подумати: "їй би схуднути, а вона жере"
10. Мені буде приємніше займатися спортом
11. Я стану більш витривала
12. Я буду подобатися собі
13. Я буду подобатися оточуючим
14. Покращиться моє самопочуття
15. Я забуду про тяжкості в шлунку і болях із-за неякісної їжі
16. Я зможу без сорому фотографуватися в повний зріст
17. Я буду без вагань ходити на пляж
18. Мій молодий чоловік буде пишатися своєю красивою дівчиною
19. Я зможу вільно роздягатися перед своїм хлопцем
20. Покращиться стан мого волосся, нігтів, шкіри
21. Я зможу зробити будь-який макіяж і мої вже не товсті щоки не будуть псувати
22. Я буду відчувати себе чудово як у фізичному, так і в психологічному плані
Коли я схудну: ЗБЕРЕЖИ СОБІ І МОТИВИРУЙСЯ.


Дієта для ніг


Автори даної дієти стверджують, що застосовуючи її в основному будуть худнути сідниці, стегна, ікри, тобто все що нижче талії, звідси і така назва (низова).

Тривалість: 1 тиждень

Щодня після пробудження необхідно випити 500 мл води.

1 день 2 день
сніданок 1
3 кубики гіркого шоколаду натерти на підігріте молоко знежирене
сніданок 2
в 300 мл талої води (воду спочатку заморозити, потім розтопити) додати 1 ч. л. меду
обід 1
салат з 1 помідор, 1 огірка, цибулі, запревленный лимонним соком
стакан молока
обід 2
Приготувати напій: сік 1 лимона, 1 ч. л. меду і 250 мл води
йогурт 100г
вечеря
1 яблуко або 1 груша, тала вода 500мл

3 день
дивись меню 1 дня, крім обіду, на обід замість салату робимо суп:
1, 5 літра води,
1 кг цибулі-порею,
500 г моркви,
500 р помідорів.

4 день
сніданок - розтягнутий до полудня, пити до 12 годин потроху
1, 5 літра води
сік двох грейпфрутів,
напій з молока та шоколаду (як в 1 день)
0, 3 л овочевого бульйону
обід 1
напій з лимона (1 день)
обід 2
парова риба
вечеря
тала вода 500мл
1 яблуко

5 день
сніданок
розтягнутий до полудня, пити до 12 годин потроху 1 літр води
обід
250г знежиреного сиру (0%)
натуральний йогурт
1 ч. л. меду.
полуденок
1 сухофрукт на вибір, а через годину ще один.
вечеря
тала вода 500 мл
1 ч. л. меду

6 день
сніданок
бульйон за рецептом попередніх днів

обід
йогурт
напій із соку лимона (1 день)
вечеря
тала вода 500 мл
1 зубчик грейпфрута

7 день
сніданок
трохи сиру
тала вода 500мл
обід
нежирна риба
салат з 1 помідор, 1 огірок+трохи оливкової олії
полуденок
йогурт
напій із соку лимона (1 день)
вечеря
йогурт
3 яблука

Результат низовий дієти
обіцяється помітне зменшення обсягів нижньої частини фігури і скинути 5 кг ваги

Переваги

швидкий скидання ваги
* в раціоні багато корисних продуктів, що містять вітаміни

Недоліки

деякі дні дієти передбачають голод (немає завтракав або вечерь) -хоча, звичайно, низова не зрівняється з самої голодної дієтою abc
Дієта для ніг

Немає коментарів:

Дописати коментар