понеділок, 26 травня 2014 р.

Мені завжди вісімнадцять, все інше - стаж!

Мені завжди вісімнадцять, все інше - стаж!

Мені завжди вісімнадцять, все інше - стаж!


Я дуже мудра: то умудрюсь, то намудрю.

Я дуже мудра: то умудрюсь, то намудрю.


:3



сподівайся завжди тільки на себе!
:3


Перший дитина - все кип'ятили і стерилізували.


Друга дитина - іноді прали і стежили, щоб не їв з котячої миски.
Третя дитина - якщо з'їв котячий корм, то це проблеми кота.
Перший дитина - все кип'ятили і стерилізували.


Те, заради чого варто жити!

Те, заради чого варто жити!


НАЙКРАЩИЙ СМАЙЛИК В СВІТІ!!!!!

НАЙКРАЩИЙ СМАЙЛИК В СВІТІ!!!!!


Якщо кинути палити, то:


- Через 20 хвилин ваше кров'яний тиск прийде в норму.
- Через 48 годин весь нікотин виведеться з вашого тіла. Ваші смакові і нюхові функції повернуться в норму.
- Через 72 години рівень силових якостей збільшиться.
- Через 2 тижні ваше кровообіг прискориться і продовжить поліпшуватися.
- Через 3-5 місяців ваш кашель і проблеми з диханням зникнуть, оскільки обсяг легкий збільшиться на 10%.
Якщо кинути палити, то:
Якщо кинути палити, то:


тільки погляд, тільки він.

тільки погляд, тільки він.


Я вам присягалася в любові? Та ви що, очманіли?


А втім, може бути Що станеться зі мною
Адже у мене пардон, сім п'ятниць на тижні
А пам'ять як завжди підводить у вихідний!
Я вам присягалася в любові? Та ви що, очманіли?


- Привіт, вибач що я тоді тупил, не знаю що зі мною було, не наважувався кидати свободу напевно, я скучив, ти де зараз?


- Заміжня.
- Привіт, вибач що я тоді тупил, не знаю що зі мною було, не наважувався кидати свободу напевно, я скучив, ти де зараз?


Зате помирилися...

Зате помирилися...


Приходила подруга в гості, сказала: "Не сумуй, зараз заспіваю!"... споила, зараза..

Приходила подруга в гості, сказала:


Дай ковбаску

Дай ковбаску


Прижмусь до тебе запекло, до тремтіння. Знову неголений і трохи колючий... А ти хвалькувато запитаєш: «Я хороший? ». Та ні, ти не добрий... самий кращий!

Прижмусь до тебе запекло, до тремтіння. Знову неголений і трохи колючий... А ти хвалькувато запитаєш: «Я хороший? ». Та ні, ти не добрий... самий кращий!


Вчимося у Мерилін Монро:



"У нас, жінок, є тільки дві зброї... Туш для вій і сльози, але ми не можемо використовувати обидва одночасно."

"Тікай, якщо хочеш, щоб тебе любили."

"Сильний чоловік не потребує того, щоб самостверджуватися за рахунок жінки, що мала слабкість його полюбити. Йому і без того є де проявити свою силу."

"Кар'єра - чудова річ, але вона нікого не може зігріти в холодну ніч."

"Дітям, особливо дівчаткам, треба завжди говорити, що вони гарні і що всі їх люблять. Якщо у мене буде донька, я завжди буду говорити їй, що вона красива, буду розчісувати їй волосся і не буду залишати її одну ні на хвилину."

"Чоловіки живлять щиру повагу до всього, що наводить нудьгу."
Вчимося у Мерилін Монро:

Немає коментарів:

Дописати коментар