середа, 28 травня 2014 р.

У відповідь на фразу "бережіть мами дочок - у мене росте синочок", я можу лише відповісти: "так у мене така донька, що бережіть ВИ синочка ;)"

У відповідь на фразу "бережіть мами дочок - у мене росте синочок", я можу лише відповісти: "так у мене така донька, що бережіть ВИ синочка ;)"



Що б не трапилося, у мами буде завжди одна відповідь - "Це тому що ти в комп'ютері багато сидиш".



Мама і донька)

Мама і донька)


мама і донька)

мама і донька)


мама і донька)

мама і донька)


Мама і донька)



мама і донька)



Поки двоє не скажуть - ЛЮБЛЮ, третій не скаже - МАМА!!!



Дитина - це єдина людина, якій все одно: товста ти чи худа, гарна чи ні. Він любить тебе просто за те, що ти його МАМА...





Любов - це коли у тебе день народження, а коханий дарує не тільки тобі квіти, але і твоїй мамі зі словами: "Спасибі Вам, що в цей день народили таку дочку."



Лише дитина знає, як сильно любить його мама, адже тільки він бачив її серце зсередини!



Коли ти мама, поняття "побути одній" не існує :)

Коли ти мама, поняття


Мама і син

Мама і син
Мама і син
Мама і син
Мама і син
Мама і син
Мама і син


Юлій Цезар і навіть московський маршрутник не можуть змагатися з мамами у кількості одночасно виконуваних справ!

Юлій Цезар і навіть московський маршрутник не можуть змагатися з мамами у кількості одночасно виконуваних справ!


мама і я :


- іди їж
- щас йду
- іди їж
- та йду я
- іди їж сказала!
- щас ще 5 хвилин
мама в істериці:
- ШВИДКО ПІШЛА ЇСТИ, Я СКАЗАЛА
- та йду я че кричати? нормально сказати не можна чи що
мама і я :


Мама дивиться телевізор)

Мама дивиться телевізор)


Молода мама грає на килимі з однорічним малюком і вголос йому заздрить: - "От щастить тобі: поспав, прокинувся, поїв, погрався, покакав і знову спати"...


Чоловік з туалету кричить: - "МАЮ ПРАВО! У мене вихідний!"
Молода мама грає на килимі з однорічним малюком і вголос йому заздрить: -

Немає коментарів:

Дописати коментар