середа, 28 травня 2014 р.

ЧОМУ ВЧИЛА МАМА :)

ЧОМУ ВЧИЛА МАМА :)



1. Мама вчила ПОВАЖАТИ ЧУЖУ ПРАЦЮ:
"Якщо зібралися переубивать один одного, йдіть на вулицю, я підлогу помила".

2. Мама вчила ВІРИТИ В БОГА:
"Молися, щоб ця гидота отстиралась".

3. Мама вчила МИСЛИТИ ЛОГІЧНО:
"Тому що я так сказала, ось чому".

4. Мама вчила ДУМАТИ ПРО НАСЛІДКИ: "Вывалишься з вікна, в магазин з собою не візьму".

5. Мама викладала ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ'ЯЗКИ:
"Якщо ти зараз же не перестанеш ревти, я тебе відшльопаю".

6. Мама вчила СТІЙКОСТІ:
"Не вийдеш з-за столу, поки не доїси".

7. Мама вчила НЕ ЗАЗДРИТИ:
"Та у світі мільйони дітей, яким не так пощастило з батьками, як тобі".

8. Мама вчила мене СМІЛИВО ДИВИТИСЯ В МАЙБУТНЄ:
"Уж постривай, вдома я з тобою поговорю".

9. Мама навчила мене ОСНОВАМ САМОЛІКУВАННЯ:
"Якщо не перестанеш косити очима - на все життя залишишся".

10. Мама навчила мене ЕКСТРАСЕНСОРИКИ:
"Одягни светр - я ж знаю, що тобі холодно!"

11. Мама навчила мене ЯК СТАТИ ДОРОСЛИМ:
"Якщо не будеш їсти овочі - ніколи не виростеш"

12. Мама дала мені ОСНОВИ ГЕНЕТИКИ:
"Це у тебе все від батька!"

13. Мама вчила НЕМОЖЛИВОГО:
"Закрий рот і їж суп!"

14.. Мама навчила мене ВИЩОЇ СПРАВЕДЛИВОСТІ:
"Щоб твої діти були такі ж, як ти!"
ЧОМУ ВЧИЛА МАМА :)


Мама в образу не дасть!

Мама в образу не дасть!


Мама, я дуже люблю тебе!

Мама, я дуже люблю тебе!


У сім'ї з'явився довгоочікуваний дитина. Щаслива мама, радісний папа під вікнами пологового будинку. Виписка, море квітів. Вдома! Перша ніч. Тато забирає подушку і ковдру і йде на диван в іншу кімнату.



«Я хочу спати, а він постійно кричить.» Мама все розуміє. Ранок. Вихідний. Мама годує, сповиває, йде гуляти. 3 години не присівши вона ходить з коляскою. Будинку. Зараз прилягти б хоч на пів години. Двері до залу відчинені, постіль не прибрана, тата немає. Дзвінок: «Ти де? » «Так, розумієш, Васька (Петька, Ведмедик) попросив звозити у справах. (запросив на риболовлю, в баню, і т д.) я ж не можу відмовити одному.» Пелюшки, прання, прибирання, готування, прасування.

Для мами дні і ночі злилися в одне. Розпатлане волосся, червоні очі. Тато все більше відчуває свободу. Їжа приготовлена, одяг випрала, квартира прибрана, що ще треба? А друзі - це святе! Друзям потрібно допомагати! «Ти втомилася? Ти ж весь день вдома сидиш! Прогулянка, це ж відпочинок! Розвага! Не хочеш? ! Втомилася! Симулянтка!» Мама намагається все встигнути, тато не цінує. Мама вибивається з сил. Тато не помічає. Мама просить винести сміття.

Папа сердиться! Мама плаче від образи. Папа грюкає дверима. Мама радіє першій посмішці. Папа новим анекдотом. Терпіння мами на кінець. Тато повертається в порожню квартиру. Тато щиро не може зрозуміти, чому так сталося...

Я готова поставити пам'ятник тим чоловікам, які ділять всі турботи нарівні з жінками! Дітей мало хотіти, мало народити! Їх треба ростити!
У сім'ї з'явився довгоочікуваний дитина. Щаслива мама, радісний папа під вікнами пологового будинку. Виписка, море квітів. Вдома! Перша ніч. Тато забирає подушку і ковдру і йде на диван в іншу кімнату.


Добу не спала... 2 смужки... Що робити? Як тепер закінчити університет? Господи, а мамі з татом як сказати? Серце у п'ятах і його немає поруч, як на зло поїхав... Так страшно... Голова розпухла... Набираю номер і гудки як вічність...:


-Алло, Сонечко, привіт... Вибач, що пізно... не можу одна більше думати... Я все-таки, напевно, вагітна... Плачу... Що ми тепер будемо робити?
-...Привіт, малюк, ти зараз успокоешься і ляжеш спати, а завтра я приїду і ми понесемо заяву в ЗАГС, а ще вранці я подзвоню мамі і скажу :"Привіт, Бабуся!»
А завтра він дійсно приїхав з оргомным букетом білих троянд і здоровенним ведмедем ... а тепер у нас чудовий малюк... який, до речі, вже кричить: «ПЛЕВЕ БАБУСЬКА!»
І університет я закінчила... і стільки раз вже переконалася, що нічого в цьому житті не страшно, якщо поруч з тобою СПРАВЖНІЙ ЧОЛОВІК!!!
Добу не спала... 2 смужки... Що робити? Як тепер закінчити університет? Господи, а мамі з татом як сказати? Серце у п'ятах і його немає поруч, як на зло поїхав... Так страшно... Голова розпухла... Набираю номер і гудки як вічність...:


Мама в образу не дасть!

Мама в образу не дасть!


Мама і донька)

Мама і донька)


Коли я зустрічаюся з подругою, ми стаємо тими, від кого мама казала триматися подалі.

Коли я зустрічаюся з подругою, ми стаємо тими, від кого мама казала триматися подалі.


Мама, прости, що так рідко дзвоню;


Мамо, вибач, що часом огрызаюсь.
Побут і робота. Я так втомлююся...
Мам, я в тобі все сильніше потребую.
Мама... Рідна... Ну як ти там, а?
Мені от сьогодні особливо сумно.
Зранку страшенно болить голова...
Мам, без тебе все складніше. І порожньо.
Мам, може бути, мені приїхати допомогти?
Я так сумую, що серце - в клапті...
Нехай я - не найкраща донька,
Але, я люблю тебе. Дуже-дуже...
Мама, прости, що так рідко дзвоню;

Немає коментарів:

Дописати коментар