пʼятниця, 30 травня 2014 р.

Казкове плаття

Казкове плаття



чарівне плаття



Сукня з цих троянд...

Сукня з цих троянд...


Незвичайне весільне плаття



Шикарне плаття!

Шикарне плаття!


Чарівне плаття!

Чарівне плаття!
Чарівне плаття!


його величність ПЛАТТЯ



Софія Вергара у карколомному сукня від Vera Wang



Приголомшливе плаття!



шикарне плаття!



Мерехтливе позолотою плаття - відмінний варіант для зустрічі Нового року



Шикарне плаття)



Смачніше тільки у мами!   Bon Appétit | Кращі рецепти  19 гру 2012 у 14:34 Не зійшлося на стегнах сукню,
Не зійшлося на стегнах сукню,
Спідницю важко одягати,
Я собі сказала: "Досить,
Припиняю терміново жерти".
Відразу сіла на дієту
І сиджу на ній весь день,
Вранці нюхала котлету,
Вдень дивилася на пельмень.
Ніч.Кручуся, як в пеклі,
Спати давно вже пора,
Ні за що такий голодної
Не дожити мені до ранку.
Не могла ж дати загинути
Я собі у кольорі років!
З'їла торт, пиріг з малиною,
Олів'є і вінегрет,
З'їла рибу заливну,
Разом з супом і борщем,
З свинини, відбивні,
І потім ще одну,
З'їв бринзу, сир Російський,
Сервелату два кіло,
З'їла навіть Муркин Віскас...
Тут і ранок настав!
Смачніше тільки у мами!   Bon Appétit | Кращі рецепти  19 гру 2012 у 14:34 Не зійшлося на стегнах сукню,


Шикарне плаття



Колекція красивих суконь від Fashion Club



"Я дівчинка. Я не хочу нічого вирішувати. Я хочу сукню."

P. S. Вся колекція суконь знаходиться на сторінці під фото ;)
КОЛЕКЦІЯ КРАСИВИХ СУКОНЬ
Всі фото тут, підписуйтесь на нашу сторінку ;)


Я дівчинка, я не хочу нічого вирішувати! Я хочу нове плаття)



Червона сукня - це завжди маленька провокація



Єва Лонгорія в карколомному плаття



Чарівне плаття від Zuhair Murad Couture



Дуже красиве і ніжне плаття



Щось плаття не дуже - сказала мені свекруха в день весілля. Наступного разу краще буде - відповіла я.

Немає коментарів:

Дописати коментар