неділя, 23 лютого 2014 р.

5 місце - Росія, давайте підтримаємо Діну з п'ятіркою фіналістів)

5 місце - Росія, давайте підтримаємо Діну з п'ятіркою фіналістів)

5 місце - Росія, давайте підтримаємо Діну з п'ятіркою фіналістів)


Поклади пироженку на місце, я все бачу!

Поклади пироженку на місце, я все бачу!


- А ви в дитинстві теж їли бузок з 5-ма пелюстками?


- А вам теж у дитинстві мама, застібаючи курточку на вас, завжди прищемлювала підборіддя боляче-боляче? !
- А у вас в дитинстві теж були рукавиці на гумці?
- А ви теж у дитинстві, коли прали носок, засовували в нього мило і ще намагалися набрати туди воду?
- А хто в дитинстві одягав бублик на палець, а потім гриз його прямо з пальця?
- А ви теж, списуючи що-небудь з книги в зошит, намагалися в один рядок помістити більше, ніж вмістилося в книзі?
- А ви теж у дитинстві будували курені в кімнатах зі стільців і ковдр?
- А ви теж у дитинстві, коли голову мили, на голові різні зачіски і фігурки робили?
- А пам'ятаєте, коли ми в дитинстві у дворі грали в магазин, листочки були грошиками?
- Хто-небудь вірив у дитинстві, що іграшки вночі оживають?
- А ви в дитинстві теж вірили, що великі комарі - малярійні, що якщо взяти в руки жабу - будуть бородавки?
- А ви теж у дитинстві, коли через вас переступлять, боялися, що не виростите і просили переступити назад?
- А ви теж у дитинстві кричали людям з балкона, а потім різко сідали вниз, щоб не помітили?
- А ви теж колись були маленькими, бачачи на електронному годиннику 11:11, 22:22 або 00:00 загадували бажання?
- А ви теж у дитинстві, коли вимикали світло, то в темряві намагалися швидше застрибнути на ліжко, тому що боялися, що з-під неї висунеться рука і схопить вас за ногу?
- А ви теж коли в дитинстві брали з собою спати іграшку, думали що інші ображаються, і тоді брали всіх?
- А ви коли були маленькими, теж дзвонили подрузі і звали її погуляти навколо будинку?
- А пам'ятаєте коли ми були маленькими і дивилися кіно де цілуються, нам мама або тато казали : "Закривай очі"?
- А пам'ятаєте, ми в дитинстві коли анекдот якийсь нитка розповідали, обов'язково спочатку попереджали "тільки він матный"?
- З рота в рот виходить мікроб пам'ятаєте цей віршик?
- Пам'ятаєте, як в дитинстві нам казали "винеси попити", а ми відповідали "якщо я зайду мене більше не випустять"?
- А ви теж у дитинстві точилкою точили не тільки олівці, але і ручки, фломастери?
- А ви теж у дитинстві у батьків пультом були?
- А ви теж коли читаєте це - посміхаєтеся впізнаючи себе тут?
- А ви в дитинстві теж їли бузок з 5-ма пелюстками?


Нехай у кожній любові буде такий підсумок.

Нехай у кожній любові буде такий підсумок.


Я думала, друзів втрачають у сварках, а вони просто розчиняються в часі.

Я думала, друзів втрачають у сварках, а вони просто розчиняються в часі.


Моя скромність мого вульгарності не заважає

Моя скромність мого вульгарності не заважає


І нічого немає краще...

І нічого немає краще...


упс)

упс)


дааа!

дааа!


- Ти ж його любиш.


- Так, але з ним все інакше і якось все простіше, чистіше, там більше щастя.
- А що зі мною?
- Велика величезна сильна любов, але все ж непроста і непереборна, ми можемо лаятися скільки завгодно, вона нікуди не зникне. Кому потрібно яке-то щастя, коли є це?

© Пліткарка
- Ти ж його любиш.


і так завжди !

і так завжди !


Не думаю, не скаржуся, не сперечаюся.


Не сплю.
Не рвуся
ні сонця, ні місяця, ні до моря,
Ні до корабля.

Не відчуваю, як у цих стінах жарко,
Як зелено в саду.
Давно бажаного і жданного подарунка
Не чекаю.

Не радує ні ранок, ні трамвая
Дзвінкий біг.
Живу, не бачачи денного, позабывая
Число і повік.

На, здається, надрезанном канаті
Я - маленький танцівник.
Я - тінь від чиїйсь тіні. Я - сновида
Двох темних лун.

Марина Цвєтаєва
Не думаю, не скаржуся, не сперечаюся.

Немає коментарів:

Дописати коментар