пʼятниця, 28 лютого 2014 р.

Підбірка на літо 2013

Підбірка на літо 2013

Підбірка на літо 2013
Підбірка на літо 2013
Підбірка на літо 2013
Підбірка на літо 2013
Підбірка на літо 2013
Підбірка на літо 2013


Літо 2013 чекаю тебе))))))

Літо 2013 чекаю тебе))))))


- Це просто річний роман.


- Ні, це біда!

© Щоденник пам'яті
- Це просто річний роман.
- Це просто річний роман.
- Це просто річний роман.
- Це просто річний роман.
- Це просто річний роман.
- Це просто річний роман.


швидше б літо... )

швидше б літо... )
швидше б літо... )
швидше б літо... )
швидше б літо... )
швидше б літо... )
швидше б літо... )


Після цукерково-букетного періоду у відносинах настає кострюльно-котлетний!

Після цукерково-букетного періоду у відносинах настає кострюльно-котлетний!


Літо, сонце, море, пляж.



А ти теж чекаєш літо?
тоді ♥
Літо, сонце, море, пляж.
Літо, сонце, море, пляж.
Літо, сонце, море, пляж.
Літо, сонце, море, пляж.
Літо, сонце, море, пляж.
Літо, сонце, море, пляж.


29-річний хлопець живе зі своїм батьком, якому вже за сімдесят, і постить в Твіттер те, що його батько говорить



"Синку, всім пофігу, що вміє твій стільниковий. Ти його не винайшов, ти його тільки купив. Це будь-який дурень може."

"Ти занадто багато переживаєш. На ось, з'їж бекон... Що? Ні, я без поняття, чи стане тобі краще від цього. Просто я надто багато бекону посмажив."

"Ага, зрозумів, коли я включаю кран на кухні, то в душі на тебе ллється окріп. Ні, я не обіцяю, що не буду більше робити, я кажу, що сам принцип зрозумів."

"Я просто хочу тиші... Господи, це не означає, що я тебе не люблю. Це означає, що зараз я люблю тишу більше."

"Та жінка - сексуальна... Ти не її рівня? Синку, дозволь жінці вирішити, чому вона не буде з тобою спати, не вигадуй за неї"

"Ми можемо поговорити пізніше? Новини передають... Слухай, якщо в тебе туберкульоз, за півгодини нічого не зміниться, господи боже..."

"Малюк заговорить, коли заговорить, розслабся. Не те щоб він знав ліки від раку і відмовлявся поділитися інформацією."

"Пам'ятаєш, як ти сміявся з мене, коли я полисів? Ні, я не збираюся жартувати з цього приводу. Я дам твоєму дзеркалу це зробити."

"Ні, ти не можеш позичити мою футболку. Як щодо того, щоб випрати свої речі замість того, щоб стояти там з шокованим виглядом? "

"Ні, я не песиміст. У якийсь момент світ паскудить на кожного. Робити вигляд, що він не паскудить - бути ідіотом, а не оптимістом."

"Ти все драматизируешь. Все, що в тебе є - це телевізор і надувний матрац. Я б не назвав це "є, що втрачати"."
29-річний хлопець живе зі своїм батьком, якому вже за сімдесят, і постить в Твіттер те, що його батько говорить

Немає коментарів:

Дописати коментар