неділя, 23 лютого 2014 р.

ммм.. ))

ммм.. ))

ммм.. ))


весело)

весело)


:(

:(


Мабуть, найкращий пам'ятник в світі!

Мабуть, найкращий пам'ятник в світі!


Так-так))

Так-так))


так адже?



лайк
так адже?


Світ двох не зрозуміти мільярдам!

Світ двох не зрозуміти мільярдам!


А я тобі нлавлюсь? *_*

А я тобі нлавлюсь? *_*


Я легко втираюсь в довіру. Я - кіт.

Я легко втираюсь в довіру. Я - кіт.


маленькі красені ♥

маленькі красені ♥
маленькі красені ♥
маленькі красені ♥
маленькі красені ♥
маленькі красені ♥
маленькі красені ♥


автивнее.

автивнее.


А шлюб прекрасний, між іншим...


Яке щастя - жити удвох!
У будь-який момент, і вдень і вночі...
Ти можеш зірвати зло на ньому!
А шлюб прекрасний, між іншим...


підбірка.


подобається? лайк
підбірка.


мяумяу

мяумяу
мяумяу
мяумяу
мяумяу
мяумяу
мяумяу


Ходите?

Ходите?


Жити треба заради тих кому ти потрібен постійно, а не заради тих кому ти потрібен тимчасово.

Жити треба заради тих кому ти потрібен постійно, а не заради тих кому ти потрібен тимчасово.

Немає коментарів:

Дописати коментар