неділя, 23 лютого 2014 р.

запам'ятайте.

запам'ятайте.

запам'ятайте.


Як визначити індекс маси тіла



Індекс маси тіла(ІМТ) дозволяє визначити ступінь надмірної ваги. Формула: ІМТ = вага (кг) : {зріст (м)}2
Наприклад, вагу людини = 85 кг, зріст = 164 див. Отже, ІМТ у цьому випадку дорівнює:
ІМТ = 85 : (1, 64x1, 64) = 31, 6.
Визначивши ІМТ, можна оцінити ступінь ризику розвитку захворювань, пов'язаних з ожирінням. Якщо ІМТ дорівнює:
20-25 - нормальна вага тіла; ризик для здоров'я відсутня;
25-30 - надлишкова маса тіла; ризик для здоров'я підвищений, рекомендується знизити масу тіла;
30-35 - ожиріння - високий ризик для здоров'я, необхідно знизити масу тіла;
35 і більше - різко виражене ожиріння; ризик для здоров'я дуже високий, необхідно проконсультуватися у лікаря і знизити масу тіла.
Як визначити індекс маси тіла


Збираюся на побачення..

Збираюся на побачення..


- Привіт, люба !!! От так зустріч !!!


А ти ще сильніше сяєш !
Але, може скажеш по секрету -
Мене ще ти згадуєш?
- Звичайно, милий, згадую,
На тиждень рази три-чотири...
Коли твоєї улюбленої майкою,
Я мию підлогу у своїй квартирі !
- Привіт, люба !!! От так зустріч !!!


Білки плюс вуглеводи



Ця дієта розрахована на два тижні. За цей період ви станете легше на 4-9 кг залежно від початкової ваги. Тут немає суворого поділу на прийоми їжі. Ви їсте заданий набір продуктів тоді, коли вам зручно. І все ж не варто забувати, що ідеальний варіант - це дробове харчування 5-6 разів на день невеликими порціями. Останній прийом їжі бажаний не пізніше, ніж за 4 години до сну.

Отже, меню на кожен день:
День 1: їмо сирі овочі і фрукти - стільки, скільки дозволяє не бути голодними, яйця варені 2-3 штуки
День 2: літр кефіру, 500 гр знежиреного сиру зі сметаною 10 % жирності
День 3: літр літр кефіру або фруктового соку без цукру, сирі овочі і фрукти до насичення
День 4: літр кефіру, 500 гр відвареної (або на пару) курячої грудки без шкіри або риби
День 5: сирі овочі і фрукти до насичення
День 6: літр кефіру, 500 гр знежиреного сиру зі сметаною 10 %
День 7: сирі овочі і фрукти до насичення
День 8: салат з овочів без заправки до насичення, 300 гр відвареної (або на пару) курячої грудки без шкіри, одне варене яйце
День 9: фрукти до насичення, салат з помідорів і огірків з рослинним маслом до насичення, 150 гр відвареної яловичини
День 10: півлітра кефіру, салат з помідорів і огірків з рослинним маслом до насичення, 150 гр відвареної (або на пару) риби, 2 шматочки житнього хліба
День 11: півлітра кефіру, салат з помідорів і огірків без заправки, 2 варених яйця, 150 гр відвареної яловичини, 4 шматочки житнього хліба
День 12: літр кефіру, фрукти і овочі до насичення
День 13: 300 гр відвареної (або на пару) курячої грудки без шкіри, салат з овочів без заправки до насичення, 2 варених яйця
День 14: літр кефіру, фрукти до насичення, 4 невеликих відварних картоплини
Білки плюс вуглеводи


і ніяк по-іншому.

і ніяк по-іншому.


Обов'язково спробуйте!


Скраб кавово-медовий антицелюлітний

Для його приготування треба:
- кава мелена
- мед
- ефірне масло апельсина (якщо немає-не страшно)
- порожня баночка для готового скрабу

Приготування:

1) Розмелюємо зерна кави досить крупно, засипаємо в баночку.

2) У 2-3 ст. л меду в окремій мисочці розчиняємо 5-7 крапель ефіру Апельсина.Заливаємо медом кави, перемішуємо. Якщо густо, то додаємо ще меду.

3) І користуємося!Відмінний скраб! При регулярному використанні шкіра стає більш пружною і підтягнутою, ну а те, що після скрабу вона як шовк.
Обов'язково спробуйте!


!!!

!!!


Все потрібно пережити на цьому світі.


Все потрібно випробувати і оцінити...
Нещастя, біль, зраду, горе, плітки.
Все потрібно через серце пропустити.
І лише тоді, встаючи на світанку.
Ви зможете сміятися і любити...
Все потрібно пережити на цьому світі.


Мати-героїня

Мати-героїня


- Я не блондинка!


- Це не важливо.
- Я курю! Постійно!
- Мені все одно.
- У мене ніколи не буде дітей
- Нічого, усиновимо.
- Я не можу вийти за тебе заміж!... я чоловік
- У кожного свої недоліки!

© Х/Ф "У джазі тільки дівчата"
- Я не блондинка!

Немає коментарів:

Дописати коментар