середа, 19 лютого 2014 р.

10 хитрощів по догляду за собою.

10 хитрощів по догляду за собою.



1. Сухий шампунь
Деякі фірми стали пропонувати «сухі шампуні», які виглядають як порошок, вбирає жир і залишає волосся більш свіжими. Сода може замінити таку штуку.
Якщо у тебе немає часу на повноцінне миття голови, насип щіпку харчової соди на корені волосся. Обережно вычеши назад кристалики соди. Замість соди деякі використовують борошно, але тут треба мати світле волосся і діяти дуже акуратно.

2. Розм'якши натоптиші (сухі мозолі)
Перед тим, як лягти спати, нанеси товстий шар вазеліну на проблемні місця на стопах і потім одягни шкарпетки. Ранок загрубів шкіри буде м'яким, ти легко зможеш його прибрати.

3. Швидко виправляємо макіяж на очах
Окуні ватяну паличку в засіб для зняття макіяжу і пройдися там, де туш обсипалася, або стрілка вийшла нерівною, або тіней занадто багато. Коли часу в обріз, це набагато простіше, ніж переробляти весь макіяж.

4. Зроби волосся ароматними
Злегка бризни парфумом на зубці гребінця. Розчеши волосся від коренів до кінчиків. Тепер вони будуть виділяти аромат парфумів на протязі усього дня: волосся відмінно тримають запахи.

5. Швидко змий штучний загар
Іноді після застосування штучного засмаги шкіра світлішає нерівномірно, залишаються плями. Насип трохи харчової соди на мочалку чи губку (краще мочалка з люфи) і злегка «пополіруй» проблемні області, темні місця зникнуть.

6. Гребінець з лаком
Щоб зафіксувати волосся після того, як ти поклала їх феном, бризни лаком на гребінець і швидко розчеши волосся, від коренів і до кінчиків.

Зачіска стане об'ємною, а волосся блискучими, але не буде зайвої жорсткості і ефекту зацементированных волосся, як якщо б ти бризкала лаком безпосередньо на волосся.

7. Вдосконалюємо лосьйон для тіла
Якщо твоя шкіра швидко висихає і лущиться, змішай свій повсякденний лосьйон з невеликою кількістю олії для дітей, це дасть необхідне зволоження твоїй шкірі.

8. Предотврати поява сухих мозолів
Абрикосове масло, яке зазвичай продається в аптеках, здатне запобігти затвердіння свіжих мозолів: просто крапни на проблемну область і дочекайся, коли масло вбереться.

9. Ідеальна підводка для очей
Якщо підводка для очей обсипається і маже, поклади її в морозилку холодильника на 15 хвилин. Кінчик затвердіє, лінія буде тонше і рівніше.

10. Позбався від прищів
Нанеси на дрібний прищик з горошину зубної пасти і залиш на 15 хвилин, щоб паста його подсушила і ввібрала жир, забиває пори. Потім змий.
10 хитрощів по догляду за собою.


100 і одна причина для любові...



1. Щастя - це бути з тобою
2. З тобою ніколи не скучно
3. Ти знаєш, як змусити мене посміхнутися
4. Ти завжди відчуваєш мій настрій
5. Ти любиш мене з усіма моїми недоліками
6. Коли ти обіймаєш мене, все добре
7. Я можу бути собою, коли ти поруч
8. Від пристрасті до тебе я втрачаю голову
9. Ми можемо все, коли ми разом
10. Найкращий день - день, проведений з тобою
11. У тебе така гарна попа
12. Я тобі подобаюся, навіть коли бурчу
13. Ти розумієш мене з півслова
14. Ти ніколи не скажеш: «Я вже в 10-й раз чую цю історію!»
15. Ми можемо говорити про все і ні про чим
16. Ти - моє натхнення
17. Немає нікого прекрасніше тебе!
18. Ти даєш мені впевненість у собі
19. Ти знаєш, як подарувати мені щастя
20. Ти завжди відчуваєш, якщо мені погано
21. Я нічого не боюся, коли ти зі мною
22. Ти завжди на моїй стороні
23. З тобою так приємно побалакати за вечерею
24. Я можу довіряти тобі
25. Ти завжди допомагаєш мені, якщо потрібно
26. Коли я з тобою, все інше не має значення
27. Від однієї твоєї посмішки пропадає вся моя смуток
28. Ти завжди слухаєш, коли я кажу
29. Разом ми можемо творити чудеса
30. Коли ти поруч, світ навколо розквітає
31. Ми - ідеальна пара
32. Мене розчулює твій вигляд, коли ти спиш
33. Думка про тебе наповнює любов'ю кожну мить
34. Ти розумієш мене, навіть коли я ною
35. Кожна мить з тобою наповнений радістю
36. Краща ніч та, яку ми проводимо разом
37. Я не розумію, як можна жити без тебе
38. Ти хоча б робиш вигляд, що послухаєшся мого ради
39. Моє серце б'ється заради тебе
40. Ти віриш в мене
41. Ти завжди чудово виглядаєш
42. Ти можеш подзвонити, щоб сказати, що любиш мене
43. Твої обійми такі ласкаві
44. Твоя підтримка - все для мене
45. Твої жарти дуже смішні
46. Завдяки тобі я стаю краще
47. На тебе неможливо довго ображатися
48. Ти найдивовижніший чоловік на землі
49. Я бачу любов в твоїх очах
50. Я люблю твою посмішку
51. В книзі мого життя кращі голови про тебе
52. Ти завжди знаєш, чим порадувати мене.
53. Ти дбаєш про мене і нічого не вимагаєш натомість.
54. Ти зрозумієш, якщо я забуду про щось важливе.
55. При погляді на тебе моє серце завмирає
56. Ти - моє найдорожче скарб
57. У тебе є ключик до мого серця
58. Іноді мені просто необхідно тебе обійняти
59. Коли ми разом, час не має значення
60. Тобі цікаві всі дрібниці моєму житті
61. Твоя любов мене береже
62. Все стало чудово з твоєю появою
63. Ти можеш зробити яскравим самий похмурий день
64. Коли я беру тебе за руку, мені стає легко
65. Ти робиш наше життя щасливим
66. Ти мене заводиш
67. Я хочу, щоб ми завжди були разом
68. Ти завжди радуєш мене просто тим, що ти є
69. Ми знаємо самі прекрасні сторони любові
70. Ти вмієш знаходити потрібні слова
71. Твоє щастя найважливіше для мене
72. З тобою добре в будь-якому місці
73. Навіть твої маленькі вчинки дуже важливі для мене
74. Хочу не випускати тебе з обіймів
75. Дивлячись в твої очі, я розумію, що мої мрії збулися
76. Ти вчиш мене любити
77. Люблю слухати твій голос
78. Ти - сама ніжність
79. Я люблю все, що ти робиш
80. З тобою не хочеться вилазити з ліжка
81. Ти - мій найкращий друг
82. Ти завжди в моїх думках
83. Я божеволію від тебе
84. Ти будишь в мені пристрасть
85. Ти - як магніт, мене тягне до тебе
86. Ти - мій самий прекрасний сон
87. При тобі можна не боятися виглядати нерозумно
88. Для мене насолода - бути з тобою
89. Ти можеш відірватися від улюблених справ, щоб побути зі мною
90. Я можу ставити тобі дурні питання
91. Все, що мені потрібно, знати, що ти поруч
92. Мені допомагають твої поради
93. Ти знаєш мої таємниці і зберігаєш їх
94. Ти - моє сонечко
95. Ми з тобою класно виглядаємо разом
96. Всі мої знайомі від тебе в захваті
97. Ти вмієш втішити, коли мені сумно
98. Немає нічого солодшого твоїх поцілунків
99. Наші бажання так часто збігаються!
100. Хочу, щоб тобі належала моє життя
101. Мені не потрібно ніяких причин!
100 і одна причина для любові...


Педикюр вдома: покрокова інструкція


Регулярно роблячи педикюр, ви будете підтримувати в здоровому стані стопи, нігті, пальці ніг і міжпальцеві проміжки, а попутно тренувати м'язи преса, спини, ніг, подібно занять йогою! Головне - достатня терпіння і робота на результат.

Для педикюру будинку необхідно мати:
- морську сіль і ефірні масла (ладану, імбиру, герані, евкаліпта, чайного дерева, лаванди);
- скраб для ніг;
кусачки для нігтів;
- пилочку для додання нігтям форми і м'який баф;
- пушер (для зрушування і підняття кутикули) або апельсинову паличку;
- двосторонню пилку для обробки стопи з великим і дрібним абразивом;
- засіб для видалення кутикули;
- крем, бальзам, масло для ніг.

Слідуйте простим рекомендаціям - і ви швидко освоїте цю нехитру процедуру домашнього педикюру.
1. Паримо
Перед проведенням процедури вимийте ноги і видаліть лак з нігтів. Опустіть ніжки в теплу воду (при варикозному розширенні вен, набряклості, діабеті максимальна температура води - 30-35 °С) на 15-20 хвилин. Додайте в неї кілька крапель аромамасла, приміром, лаванди (воно вмить зніме втому) і пару ложок морської солі (покращує кровообіг, допомагає боротися з набряками, знімає біль при врослому нігті).

2. Драім
Починати педикюр необхідно з лівої ноги, якщо ви правша, і з правої, якщо лівша. Саме поштовхова нога більше схильна навантаженні. Спеціальною пилочкою для шліфування (пемза нерівномірно вирівнює поверхню шкіри стоп) приберіть ороговілості і мозолі на п'ятах і подушечках пальців. Головне - не перестарайся, щоб не травмувати шкіру! Запам'ятайте золоте правило: чим більше знімете, тим швидше і більше наросте (це захисна реакція шкіри). Оброблену стопу опустіть назад у воду і виконайте те ж саме з іншою ногою.

3. Скрабим
Ступні змочіть водою, потім нанесіть засіб і помасажуйте ніжки, щоб прибрати залишки після шліфування нерівності і зробити шкіру більш гладкою. Для досягнення ідеального результату скористайтеся маскою для ніг.

4. Живимо і зволожуємо
Нанесіть товстий шар жирного крему на всю стопу і укрийте ноги рушником на 15 хвилин. Потім помасажуйте їх легкими рухами знизу вгору. Не забудьте про пальчики: з кожним з них потрібно попрацювати окремо.

5. Обробляємо нігті
Зачекайте, доки крем повністю вбереться, і насухо витріть ноги, після чого підпиляйте нігті. Вони обов'язково повинні бути сухими, щоб уникнути розшарування нігтьової пластини. Однак якщо ви користуєтеся щипчиками для обрізання, тоді зробіть це відразу після ванночки, поки нігті м'якше і податливі. Не слід округляти нігті, інакше є ймовірність зіткнутися з проблемою їх вростання. Якщо на нігтьовому ложі є нерівності, шорсткості, приберіть їх м'якою пилою (вона називається баф).

Самостійно зрізати кутикулу (якщо ви, звичайно, не володієте орлиним зором і зміїної гнучкістю) не рекомендується - легко поранитися і занести інфекцію (з відкритим літнім взуттям це простіше простого). Нанесіть засіб, розм'якшує кутикулу, і через 3-5 хвилин акуратно відсуньте зайву шкіру пушер або апельсиновою паличкою.

Залишилося навести красу - покрити нігті лаком. Спочатку нанесіть базове покриття (покликаного зміцнити зчеплення лаку з нігтьової пластиною і вирівнює поверхню нігтя), потім 2 шари кольорового лаку, а заключним акордом виступає верхнє покриття (служить для захисту педикюру від зовнішніх пошкоджень). Колір лаку для нігтів по сьогоднішній моді може бути пастельним, екстравагантним або класичним френчем.
Педикюр вдома: покрокова інструкція

Немає коментарів:

Дописати коментар