понеділок, 24 лютого 2014 р.

Стань богинею з ківі!

Стань богинею з ківі!



Ківі благотворно впливає на стан шкіри обличчя, живлячи її і зволожуючи. Маски з нього підходять для різних типів шкіри. Також ківі рекомендується для позбавлення від прищів.

* Очищаюча маска.
Берете половинку плоду ківі, разминаете ложкою м'якоть. Нанесіть на 10-15 хвилин Змивають теплою водою. За рахунок фруктових кислот ківі очищає шкіру, маючи властивості м'якого пілінга.

* Заспокійлива маска для будь-якого типу шкіри.
Берете м'якоть половинки ківі і додайте 1 ч. ложку маку харчового. Разминаете, добре перемішуєте і нанесіть на обличчя на 10-15 хв. Змиваєте. Така маска злегка освітлює шкіру, заспокоює і живить.

* Маска з ківі для в'янучої шкіри.
Змішуємо м'якоть одного ківі з 1 ч. ложкою меду. Наносимо на 10-15 хв. і змиваємо водою кімнатної температури. Така маска живить вітаміном С, сповільнюючи процеси старіння.

Рекомендація: перед тим як будете застосовувати ківі в масках, бажано перевірити шкіру на чутливість. Нанесіть невелику кількість ківі за мочкою вуха. Якщо немає роздратування, то сміливо застосовуйте.
Стань богинею з ківі!


10 РЕПЛІК ЛАРИСИ ГУЗЕЕВОЙ



1. Хороших мужиків розбирають ще цуценятами.
2. Навіть якщо застукали в ліжку - кажи, що грілася! Замерз, як собака!
3. Більше не слухайтеся бабусь. Вони, знаєте, самі наколбасят за життя, а потім зображають перед нами, що вони такі прям всі кульбаби.
4. Жінка повинна діяти так: очі горять, а груди - два танки!
5. Боже! Яка я гарна! Невже я помру коли-небудь!?
6. Якщо б я побачила Бреда Пітта, я б теж вела себе, як ідіотка!
7. Так ви медик? Що ж ви відразу не сказали? Я б не пресувала вас. Я думала, ви дурочка!
8. Думала оргазм, а виявилося - це астма...
9. Заміжня - не означає мертва!
10. Буває така любов, що краще замінити розстрілом.
10 РЕПЛІК ЛАРИСИ ГУЗЕЕВОЙ


... я втратив надію і думав, що незабаром ми розлучимося,


але потім я вирішив діяти. Адже мені дісталася найкрасивіша жінка з усіх на землі. Я став засипати її квітами, поцілунками і компліментами. Дарував подарунки і жив заради неї. Говорив на людях тільки про неї. Не повірите - вона розцвіла. Я навіть не знав що вона вміє ТАК любити.
І я зрозумів одне: жінка - це відображення чоловіки. Якщо любити її до нестями, вона стане їм.

Бред Пітт про Анджеліні Джолі
... я втратив надію і думав, що незабаром ми розлучимося,


Чекаю такого моменту з нетерпінням..

Чекаю такого моменту з нетерпінням..


... І ось нам вже давно за 30.


Але як, скажіть, далі жити?
Все менше мужиків,
Яких хочеться досягти.
Все більше мужиків,
Яких хочеться добити...
... І ось нам вже давно за 30.


Ось він, справжній романтик!

Ось він, справжній романтик!


Ось що змушує серце битися частіше...

Ось що змушує серце битися частіше...


Як є...



«Дивні у вас жінки, - сказала одна мусульманка, - ви можете цілу годину одягатися і фарбуватися, щоб вийти на вулицю і підкорювати своєю красою чужих чоловіків, а потім прийти додому, зняти з себе все гарне, змити косметику і лахудрою ходити перед чоловіком в засмальцьованому халаті і бігудях. У нас все навпаки - ми перед чоловіками красиво вдягаємось і фарбуємося, а на вулицю виходимо одягаючись скромно, навіщо нам чужих чоловіків своїм красивим видом спокушати? ».
Як є...


Єдина істота на землі, яка любить тебе більше, ніж себе.



Сьогодні вранці, коли я прокинувся, ти був уже на ногах і збирав валізи. Ти взяв поводок. Як я був радий! Трохи прогуляємося перед від'їздом у відпустку. Ми поїдемо на машині. Ти зупинився на краю тротуару. Дверцята машини відчинилися, ти кинув мені паличку. Я біг, біг за нею, я її знайшов... Але коли я обернувся, тебе вже не було. Охоплений панікою, я почав бігти щосили навздогін, але це було марно!
День у день я ставав все слабкішим. До мене підійшов якийсь чоловік надів мені на шию мотузку і я опинився в клітці. Там я чекав твого повернення, але ти так і не прийшов. Двері клітки отварилась, але це був не ти. Це був той чоловік що підібрав мене. Він привів мене в кімнату, де пахло смертю. Настав мій останній час...
Дорогий господар, я хочу щоб ти знав, що незважаючи на те, що ти зі змию зробив, твій образ був у мене перед очима, коли я випускав останній подих, і якби я міг повернутися на землю, я одразу прибіг би до тебе, адже я любив тебе!
Поставте лайк, якщо стаття вам сподобалася, захист усіх тварин!
Єдина істота на землі, яка любить тебе більше, ніж себе.


Махнути б зараз на Мальдіви...

Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...
Махнути б зараз на Мальдіви...

Немає коментарів:

Дописати коментар