вівторок, 18 лютого 2014 р.

Пілінг для тіла:

Пілінг для тіла:



100г жирного сиру змішати з 3 ст. ложками очищеної морської солі.

Скраб м'яко втерти у вологу шкіру тіла. Добре змити через 5-10 хвилин.
Приголомшливий ефект.
Пілінг для тіла:


Ніяк Не можу визначитися, що мені потрібно більше - ніжні обійми або гвинтівка.

Ніяк Не можу визначитися, що мені потрібно більше - ніжні обійми або гвинтівка.


Ніколи не намагайтеся з'ясовувати стосунки з людьми,


які тебе розчарували.
Мовчки залиш їх разом з усім їх лайном наодинці.Не пошкодуєш!
Ніколи не намагайтеся з'ясовувати стосунки з людьми,


я так пил витираю.

я так пил витираю.


Для милих дам, які проводять більшу частину часу за монітором комп'ютера.



Доведено, що шкіра від такого проведення часу сохне швидше, втрачає свою природну вологу і старіє.
Її обов'язково потрібно зволожувати!

Для того, щоб захистити шкіру - є хороший рецепт. Нам знадобитися пульверизатор.

Наливаємо туди хорошу природну мінеральну воду, беремо одну столову ложку оливкової або бавовняного масла і, в залежності від типу шкіри, додаємо туди 2-3 краплі ефірного масла:
Жирна шкіра - бергамот, жасмин, лимон, розмарин
Суха шкіра - ромашка, сандал, ладан
Шкіра, що в'яне - лайм, м'ята, троянда, грейпфрут
Роздратована шкіра - пачулі, чайне дерево, шавлія

І тепер просто разбрызгиваем нашу «термальну воду на шкіру обличчя і шиї. Чим частіше, тим краще. Спосіб перевірений, і якщо є можливість його застосовувати, не варто відмовлятися.
Для милих дам, які проводять більшу частину часу за монітором комп'ютера.


Цінуйте мати.

Цінуйте мати.


Позбавлення та профілактика целюліту



Спорт.

1. 2, а краще 3 рази в тиждень добре навантажуйте власний організм фізичними процедурами. Найбільш ефективні з них: ходьба, плавання і їзда на велосипеді. Часу у вас повинно входити не менше 45 хвилин. Запам'ятайте, жир починає згоряти через 30 хвилин після активного тренування. Лінь займатися? Хоча б гуляйте, проходите як можна більше пішки. Хоча б 30 хвилин у день.
2. Побільше гуляйте і перебуваєте на свіжому повітрі.
3. Скакалка, стрибаємо як можна більше. Починаємо з 15 хвилин, поступово доводячи до 45, одночасно отримуючи форми, про які ми мріємо. Після того, як ви пострибали, не сдаитесь. Походіть, поделйате вправи, інакше весь результат - нанівець.
4. Це підготовчі вправи, які підготують наші м'язи до основних вправ. Це дозволить, по-перше, провести тренування з максимальною користю, і, по-друге, позбавить нас від можливих наслідків фізичних травм.

Найпростіші вправи:

1. Нахили тулуба вперед і в сторони.
2. Обертання тазом.
3. Присідання.
4. Випади вперед по черзі на обех ногах.
5. Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна.
6. Стрибки на носках.
У залежності від ступеня підготовленості, кожну вправу потрібно повторити від 20 до 50 разів, після чого використовувати антицелюлітний крем для проблемних зон.
ще одна вправа : Сісти на попу. Схрестити ноги по-турецьки. Перекочуватися з одного боку на іншу. (РОЗБИВАЄ ЖИР І ЦЕЛЮЛІТ НА СІДНИЦЯХ, РОБЛЯЧИ ЇЇ ГЛАДЕНЬКОЮ І ПРУЖНОЮ).

Догляд.

1. Скраб і/або (а краще "і") ванни з морською сіллю. Так само гарний кавовий скраб
2. Масаж з олією, рожевим або анісовим маслом.
3. Сухий масаж рукавицею повинен стати для вас звичною процедурою. Двічі в день - вранці і ввечері - розтирайте проблемні ділянки протягом 5 хв. Після прийміть душ і змастіть шкіру кремом.
4. Обгортання.
5. Окремі водорості допомагають виведенню шлаків з проблемних зон. Ефект обгортання посилиться, якщо відповідні ділянки покрити зверху поліетиленом.
6. Регулярно приймайте контрастний душ
7. Спробуй використовувати грубу масажну рукавицю, змочивши її спочатку гарячою, а потім холодною водою. Регулярний масаж зробить шкіру більш рівною і красивою, допоможе позбутися від целюліту.
8. Медовий масаж
Позбавлення та профілактика целюліту


плетемо)

плетемо)


Ну добре, я постою з тобою, покуримо.


Ось тільки часу в обріз, справ по горло.
Я поспішаю, давай не будемо про моїй фігурі
Зараз тріпатися, кажи чого хотів.
Давай без рук, мені неприємно. Ти ж бачиш,
Я не люблю чужих доторків до себе!
Так! Ти чужий! Вперше це чуєш? !
Ну що ж, повір, мені дуже шкода тебе.
Я сука? ! Може бути... Я і не сперечаюся.
Сам навчив мене з тобою такою бути.
Жорстока? ! Ну так, а що таке? !
Тобі не подобається? ! Ха-ха! Прошу пробачити!
Твоя ж школа! що ж тут ображатися? !
Здала іспити твої я все на п'ять!
Я навчилася з тобою спритно прикидатися...
Ти вибач, але мені пора вже бігти.
Хто мене чекає? Яке твоє діло?
Давай закінчимо цей дурний розмова.
Мені, якщо чесно, все страшенно набридло.
І ти, і наш не потрібний порожній спір.
Ну, все! Прощай! Сподіваюся все запам'ятав? !
Удачі в житті! Гей, ти руку то пусти!
Дружину свою вистачати так будеш, зрозумів!
Пішов ти зі своїм тупим "Прости"!
Ну добре, я постою з тобою, покуримо.

Немає коментарів:

Дописати коментар