вівторок, 18 лютого 2014 р.

«Велосипедист - лихо для економіки. Він не купує автомобіля і не бере під нього кредит. Не купує бензин. Не користується послугами ремонтних майстерень. Не страхує «громадянську відповідальність». Не користується...

«Велосипедист - лихо для економіки. Він не купує автомобіля і не бере під нього кредит. Не купує бензин. Не користується послугами ремонтних майстерень. Не страхує «громадянську відповідальність». Не користується...


Читати всю статтю


Пошук взаємної любові схожий на автоперегони: ми мчимо за одними, за нами мчать інші... А взаємність знаходимо тільки вилетівши на зустрічну.

Пошук взаємної любові схожий на автоперегони: ми мчимо за одними, за нами мчать інші... А взаємність знаходимо тільки вилетівши на зустрічну.


Матеріальні цінності не постійні, сьогодні ти на мазді, завтра на порше, а після завтра на автобусі. Важливо берегти тих людей, які пройшли все це з тобою і були поруч, які давали підтримку і стимул не впадати у відчай.

Матеріальні цінності не постійні, сьогодні ти на мазді, завтра на порше, а після завтра на автобусі. Важливо берегти тих людей, які пройшли все це з тобою і були поруч, які давали підтримку і стимул не впадати у відчай.


Шукайте людини, з яким вам буде комфортно у будь-якій ситуації. Починаючи від автомобільного сидіння, закінчуючи вузьким кухонним підвіконням.

Шукайте людини, з яким вам буде комфортно у будь-якій ситуації. Починаючи від автомобільного сидіння, закінчуючи вузьким кухонним підвіконням.


Прочитайте.Зворушило. Автор невідомий.


Аж мурашки по тілу..

Працюю оператором в Теle2. Телефонують різні люди, у всіх свої проблеми. У кого «"гудок"не працює, у кого гроші списали, хто просто дзвонить і мовчить... в середньому за день мені додзвонюється близько 300 абонентів, це близько 7500 чоловік за місяць... Але був один єдиний дзвінок, який я, напевно, ніколи не забуду... був уже пізній вечір, у мене гарний настрій, кінець зміни, подзвонив чоловік, років 50.
-"Компанія Tele2, бла-бла-бла...» -"дівчина, здрастуйте.подивіться, коли з кімнати ... останній раз дзвінки робили.»
Перевіряю пасп. дані, бачу, сімка вже не користуються декілька місяців. Вирішила попередити, що якщо абон. не користується сім протягом 180 днів, то вона буде блокована.
Він перебив мене:
-так, так, я знаю. Це номер моєї дружини...
Мовчання..
-ви мене чуєте?
-так, пробачте...Це номер моєї дружини. Справа в тому, що вона померла 4 місяці тому... на похороні я поклав телефон поруч з нею. І кожен вечір о 9 годині дзвоню їй, слухаю цю дурну мелодію з к/ф "діамантова рука", яка, чомусь, їй так подобалася... а сьогодні я почув, що телефон абонента вимкнений...напевно, батарея сіла... я хотів попросити вас, щоб ви сим не блокували... не хочу подзвонити і почути в трубці іншу мелодію або чужий голос, хочу, щоб цей телефон завжди був поруч з нею...
Він заплакав, у мене мурашки по всьому тілу пробігли. Я повинна пояснити, що потрібно, щоб з цієї сім хоча б раз подзвонили або смс відправили, але як би це абсурдно звучить. Не знаю, що сказати, розумію, що нічим, чорт візьми, йому допомогти не можу. Почала заспокоювати його:
-я розумію... мені дуже шкода...
-дівчина, ви не подумайте, що в мене з головою не все в порядку, просто я її дуже сильно люблю...
Кинув трубку... у мене сльози наверталися, я була в ступорі... на лінії чергу чоловік 30, а я сиджу і плачу...
Тільки задуматися, наскільки сильною буває любов, що навіть усвідомлюючи, що вже нічого не повернути, нічого не виправити, ти дзвониш на номер вже в сотий раз, і все сподіваєшся... сподіваєшся, що на тому кінці знову почуєш улюблений і до болю рідний голос..
Прочитайте.Зворушило. Автор невідомий.


Шукайте людини, з яким вам буде комфортно у будь-якій ситуації. Починаючи від автомобільного сидіння, закінчуючи вузьким кухонним підвіконням.

Шукайте людини, з яким вам буде комфортно у будь-якій ситуації. Починаючи від автомобільного сидіння, закінчуючи вузьким кухонним підвіконням.


Лист невідомого автора.



Я вперше пишу про нас, чоловіків. Чоловіків, які завжди вважали себе сильною статтю, незважаючи на те що часто падали від слабкості.

Як-то раз моя сестра сиділа і плакала в своїй кімнаті. З журбою в серці я дивився за тим, як підійшов до неї батько, щоб дізнатися причину її сліз. Вони проговорили кілька годин, але я запам'ятав одну особливу фразу, яку отець виголосив у той вечір. Минуло вже вісім років, але я досі щоранку пригадую його слова, і вони дають мені сили.

Ніжно погладивши її по голові, батько сказав: «Доню, ти зустрінеш великої людини, і тобі більше ніколи не доведеться плакати... » я Не раз задавався питанням, чи існує точний рецепт, як стати цією великою людиною, щоб бути вище всякої дріб'язковості.

З роками ми усвідомлюємо, що якби всі чоловіки билися за право бути сильними духом, великодушними, за велике серце... світ був би зовсім іншим!

Я зрозумів, що людина - це не той, хто здатний купити все, чого б він не захотів, чи не любов і повагу оточуючих.

Батько вчив мою сестру: «Уникай того, хто говорить тільки про себе, а про тебе не дбає, того, хто хвалиться власними досягненнями. Не зв'язуй свою долю з тим, хто звинувачує тебе, вказує тобі на твої недоліки або вважає, що ти багато чого повинна змінити.

Навіщо тобі потрібен чоловік, який, якщо ти не змінишся, кине тебе заради блондинки? Або заради очей іншого кольору? Або заради більш стрункого тіла? Навіщо тобі потрібен той, хто не буде бачити твою справжню внутрішню красу? »

Скільки разів я дозволяв поверхневого погляду не помічати тих, хто був по-справжньому відданий мені і щирий зі мною. Не без праці я усвідомив, що бути великою людиною - це не означає досягти висот в суспільстві, мати багато грошей, машин, будинків, завжди бути в оточенні жінок або бути найкрасивішим. Істинний чоловік, велика людина - це той, хто чистий душею, хто не приховує своїх почуттів, не прикривається слабкостями, не ховається в тіні. Він готовий розкрити своє серце, не тікаючи від реальності, він цінує в жінці моральні якості і внутрішню велич. Великий чоловік рішуче йде вперед, не опускає очі, не бреше і вміє плакати від болю.

Заміжжя моєї сестри принесло їй щастя, її чоловік, великий чоловік, не мав ні слави, ні кар'єристом, не був ні самим процвітаючим, ні самим заможним. Цей великий чоловік всього-навсього ніколи не змушував її плакати. З ним вона посміхалася всьому, що вони разом досягли, спогадами, кожної спільно прожитого радості і заповнили їх життя трьом синам. Цей великий чоловік так сильно любить мою сестру, що невпинно цілує їй руки, навіть частіше, ніж губи. Він любить її за те, що вона є, за те, ким вони стають разом.
Лист невідомого автора.

Немає коментарів:

Дописати коментар