четвер, 31 липня 2014 р.

Коли погано:

Коли погано:


Американка йде до свого психоаналітика.
Японка йде в себе.
І тільки російська йде в гості.
Коли погано:


Ніколи не плутайте мій характер з моїм ставленням. Мій характер залежить від мене, а моє ставлення - від вашої поведінки.

Ніколи не плутайте мій характер з моїм ставленням. Мій характер залежить від мене, а моє ставлення - від вашої поведінки.


ерегите один одного. Не ламайте те, що інші не можуть навіть побудувати.

ерегите один одного. Не ламайте те, що інші не можуть навіть побудувати.


Котеечки)))

Котеечки)))
Котеечки)))
Котеечки)))
Котеечки)))
Котеечки)))
Котеечки)))


Я така, як є і зовсім не бажаю змінюватися...


А ще не люблю я диктаторських слів... "Ти повинна... "
Я повинна тільки Богові і в цьому не соромно зізнатися,
Та й мамі з батьком... іншим же я просто потрібна.
Я потрібна на роботі, щоб були в порядку папери,
Я потрібна своїм дітям, - негода підставити плече,
І друзям я потрібна, щоб їх підтримати в передряге,
І кому-то ще, постійно комусь ще...
І не треба мене підганяти під якісь рамки!
І не треба виховувати або чогось учити !
Я така як є... і душі відкриваючи виворіт,
Я мовчки кричу: "Та мене треба просто любити"!!!!
Треба просто любити, не намагаючись до чого-то приміряти:
Як готує, пере і може довго мовчати,
Як веде себе на людях, стане вірити вигадкам,
Чим хворіла?..і все приміряти, приміряти...
Я вмію зрозуміти, нікого не звинувачую, не лаю,
Я вмію прощати, в моєму серці ні зла, ні образ.
Я така як є і змінюватися зовсім не бажаю!!!!
І, сподіваюся, мене є за що любити таку
Я така, як є і зовсім не бажаю змінюватися...


"О, Господи, - зітхнула вона, - завжди одне і те ж!


Якщо хочеш, щоб чоловік добре ставився до тебе, веди себе з ним, як остання погань.
А якщо ти з ним звертаєшся по-людськи, він з тебе вимордує всю душу."
Сомерсет Моем


7 етапів сімейних відносин:



1.Зефірно-шоколадна фаза або «хімія любові» (триває приблизно 18 місяців).
Коли чоловік і жінка зустрічаються і закохуються одне в одного, у них в організмі виробляються певні гормони, які забарвлюють світ в яскраві кольори. У цей момент голос здається незрівнянним, будь-яка дурість здається дивною. Людина перебуває у стані наркотичного сп'яніння. У цей період не слід приймати будь-які рішення, тому що дія цього наркотику колись закінчиться і все прийде на круги своя.

2. Наступна фаза, яка обов'язково настає після першої, коли почуття умиротворяются, це фаза пересичення.

3. Третя фаза називається огиду.
Вона обов'язкова для будь-яких довгострокових відносин. На фазі відрази починаються сварки, ніби вам дали лупу і ви концентруєтеся на недоліках, які є у партнера. Найлегший і найгірший вихід з цього - це розлучення. Що поганого? Це те, що ви знову вступаєте в зефірно-шоколадну фазу з іншим партнером.
Є люди, які тільки й обертаються на цих трьох фазах. У Ведах ці фази вважаються рівнем нижче цивілізованої людини, так як в справжні стосунки ви ще не вступали.

4. Наступна фаза, це терпіння.
Сварки між партнерами тривають, але вони носять на такий фатальний характер як у попередньому періоді, так обидва знають, що коли сварка закінчиться, відносини знову відновляться. Якщо ми прикладаємо зусилля в строну розвитку терпіння, то нам дається розвитком розуму. Такий закон природи. Отже, на цій фазі нам дається розум.

5. П'ята фаза - фаза боргу, або поваги - це перша стадія любові.
До цього кохання ще не було. Я починаю думати не те, що він мені винен, а те, що я йому винна. Зосередженість на своїх обов'язках розвиває нас.

6. Шоста фаза - це дружба. Дружба - це серйозна підготовка до любові.

7. Сьома фаза - це любов.

Любов це не дешева річ. До неї йдуть все життя. Любові навчаються через різні життєві ситуації, причому в довгострокових, близьких відносинах. Любов - це не те, що звалюється раптово до нас на голову, для любові ми зримо, відмовляючись від егоїзму всередині себе.

Батьків ми вибираємо? Ні, ми любимо тих, хто нам дісталися. Братів і сестер ми вибираємо? Ні, ми повинні любити тих, кого нам Бог послав. Єдиного кого ми вибираємо, це свого чоловіка або дружину. Потім до нас приходять діти. Їх хіба ми вибираємо? Ні, ми любимо тих, кого нам Бог послав, потім діти приводять своїх невісток чи женихів. Їх ми вибираємо? Ні, нам треба терпіти і любити, кого нам Бог послав, розширювати своє серце і цінувати тих, хто поруч з нами.

Тому людям, які збираються розлучатися, для початку треба познайомитися один з одним, потім потоваришувати, а потім вже полюбити один одного. Більшість пар сприймають це скептично, але це те, як ми живемо.

До тих пір поки ми будемо думати, що кохання - це зефір у шоколаді, ми не зрозуміємо що таке любов.

Любов подібна шести смакам, в якій є і солодкий смак і солоний і терпкий і терпкий і гострий і навіть гіркий.

Ми не повинні вимагати щось від іншої людини, ми просто повинні бути віддані нашій любові. Відданість - це головна якість кохання.
Послання апостола Павла - гімн любові. "Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не дратується, не мислить зла, не радіє з неправди, але тішиться правдою." (ст. 4-6)

Якщо у нас "закінчилася любов", будьте впевнені - вона ще не починалася.
7 етапів сімейних відносин:

Немає коментарів:

Дописати коментар