неділя, 21 вересня 2014 р.

<3

<3

<3


OMG!

OMG!


офігенне)

офігенне)
офігенне)


Знайди 20-25 хвилин на добу для свого тіла.



- 40 разів прес.
- 60 разів нахили (20 вліво, 20 вправо, 20 вперед). Прибирає складки і робить талію.
- 20 повороти. Прибирає складки.
- 30 присідань, щоб попа була красивою.
Це 20-25 хвилин в день заради стрункого і красивого тіла дівчини.
Знайди 20-25 хвилин на добу для свого тіла.


Ефектно

Ефектно


Коли я стану старенькою.


Сивий і кострубатою старенькою.
В засмальцьованому старому фартушку.
З прив'язаною до попі подушкою.
І, повзаючи невпевнено.
Собі допомагаючи ключкою...
Ні, ні, я зовсім не впевнена.
Що буду такою бабусею.

З затиснутою в зубах сигареткою.
З блискучою сережкою у вусі.
Я буду старою КОКЕТКОЮ.
На заздрість іншим стара!!!
Я буду внучці - подружкою.
А онукові - партнеркою в танці.
Я буду дивитися порнушку.
І писати романси.
Я розповім своїм онукам.
Поки їм ще невідомо.
Що життя - цікава штука.
Що жити - це так цікаво!
Я їх навчу сміятися -
В голос, а не крадькома.
Я їх навчу триматися.
За життя ЦЮ мертвою хваткою.

І як-то сніжною зимою.
Свій попиваючи коньячок.
Стомлено очі прикрию.
Скажу: «Непогано жила я.


Кішечка орігамі



Все в моїх руках... а що не в моїх руках, то біля моїх ніг.



<3

<3
<3


camel coats

camel coats
camel coats
camel coats
camel coats
camel coats
camel coats
camel coats


yummy!

yummy!
yummy!


black and gold

black and gold
black and gold
black and gold
black and gold
black and gold
black and gold
black and gold


Нерозлучні )

Нерозлучні )
Нерозлучні )
Нерозлучні )
Нерозлучні )
Нерозлучні )
Нерозлучні )

Немає коментарів:

Дописати коментар