пʼятниця, 26 вересня 2014 р.

Маска, яка робить волосся об'ємними, живими і шовковистим

Маска, яка робить волосся об'ємними, живими і шовковистим



Для її приготування візьміть півсклянки кефіру, додайте 1 яйце і 1 чайну ложку какао порошку. Необхідно ретельно перемішати і намазати деяку частину на корені волосся. Дати трохи підсохнути, потім намазати знову. Так в три-чотири підходи використовувати всю суміш. Після цього надягти утеплюючий ковпак і тримати 20-25 хвилин.

Змивати рекомендується теплою водою з використанням дитячого шампуню, а обполіскувати найкраще відваром кропиви. Робити цю маску потрібно 2-3 рази в тиждень.

Після 2-3 місяців регулярного застосування волосся стає набагато густіше
Маска, яка робить волосся об'ємними, живими і шовковистим


МАСКА ДЛЯ ЗВУЖЕННЯ ПОР



Знадобиться:
- яєчний білок, можна два
- лимонний сік
- 1 ч. л. меду
- оливкова олія

Змішайте яєчний білок. 2-3 краплі лимонного соку, 1 чайну ложку меду і на кінчику ложки оливкової олії.

Нанесіть на попередньо очищену шкіру у кілька шарів. Кожен наступний шар наносимо після того, як висохла попередній.

Тримаємо 20 хвилин. Змиваємо теплою водою
МАСКА ДЛЯ ЗВУЖЕННЯ ПОР


Якщо випадає волосся, спробуйте кращі маски для всіх типів волосся



- 1 жовток розтерти з 1 чайною ложкою касторової олії, нанести на сухі брудні волосся на 40 хвилин під компрес. Змити туалетним милом. Робити 1 раз в місяць.

- Суміш з 1 столової ложки алое, 1 столової ложки меду і 1 чайної ложки касторової або реп'яхової олії втирати в коріння волосся за 30-40 хвилин до миття голови.

100 г свіжих молочних вершків змішати з кількома столовими ложками пшеничного борошна так, щоб вийшла густа кашка. Нанести на вологе волосся і залишити на 30 хвилин. Змити теплою водою без мила.
Якщо випадає волосся, спробуйте кращі маски для всіх типів волосся


Маска для відновлення волосся з легким забарвлюючим ефектом



Інгредієнти:
1) яйце - 2 штуки
2) коньяк - 1-1.5 столових ложки
3) кава мелена - 1 столова ложка
Три складових маски змішуються в довільному порядку до однорідної кашки. Наносимо на волосся, закутуємо поліетиленом, зверху шапочку.

Ось тут починається саме противне. Маска липка, коричнева, і як не зав'язуй, вона протікає під краями пакету і стікає на шию. Але я хочу бути красивою і не лисою. Тому терплю півтори години, періодично витираючи витікаючу маску вологим рушником (це була моя помилка - рушник потім так і не відіпралася). Через півтори години, ретельно промиваю голову звичайною водою, не використовуючи ні шампунь, ні бальзами, взагалі ні-чо-го. Витираю рушником, сохну.
На виході отримую абсолютно чисті, блискучі, м'які і шовковисте волосся.
За останній місяць робила таку маску 4 рази, тепер мої попалені волосся повністю відновлені, моя перукар навіть не помітила, що вони були такими.
Мінуси маски:
1) Вона фарбується. Ні, навіть не так. Вона ФАРБУЄТЬСЯ. За чотири рази моя темно-русява голова придбала стійкий кавовий відтінок.
2) Після маски ще пару днів від волосся пахне кавою з коньяком. (Хоча, для мене це навіть плюс - приємно ходити зі шлейфом запаху кави з ноткою дорогого коньяку).
3) Її дуже складно утримати на голові - вона тече з усіх щілин.
Але я готова терпіти всі мінуси заради результату.
Відповідаю на часто повторювані запитання:
1) Маску я наносила на брудні волосся.
2) Я роблю щотижня по неділях.
3) У мене колір не вимивається.
4) Яйце я беру цілком, не розділяючи білок і жовток. Як мені пояснила бабуся, жовток живить, а білок очищає волосся.
5) Кава мелена, нерозчинний. Взяла пакет готового меленої кави для кавоварки.
Волосся до і після маски:
Дівчатка, фото зроблені при однаковому освітленні - на сонячних променях!
Маска для відновлення волосся з легким забарвлюючим ефектом


МАСКА ВІД ВИПАДІННЯ ВОЛОССЯ



Два роки тому у мене почали страшно випадати волосся, просто моторошно ставало. Вони випадали навіть коли я їх не розчісувала. Я могла просто провести рукою по волоссю і у мене в руці залишився б пучок волосся. У паніці побігла в аптеку, накупила вітамінів і дорогих шампунів і все без толку. У підсумку стала вивчати проблему в інтерненті і натрапила на цю маску, яка врятувала моє волосся (ті, що залишилися). Випадання волосся практично припинилося, чому я дуже рада. Сподіваюся, мій досвід допоможе комусь уникнути мого "досвіду" :)

Рецепт:
1) 1 столова ложка цибульного соку( натерти цибулю-ріпку і віджати)
2) 1 столова ложка меду
3) 1 жовток
4) 1 -2 ст. ложки реп'яхової олії.( кількість масла можна збільшувати, якщо здасться мало, але як правило, цього вистачає)
Виходить досить рідка маса.

Наносимо на корені волосся ( я наношу кисть для фарбування волосся), залишок розподіляємо по волоссю.Кінчики додатково можна змастити маслом для харчування.Одягаємо шапочку для душу, закутуємо рушником і ходимо так 1 годину.Потім змиваємо шампунем.

З приводу цибульного запаху можна не хвилюватися - все відмінно змивається і цибулею не пахне :)

При бажанні, можна збагатити маску:
1) Сік алое-це взагалі крута річ! Якщо є, то обов'язково додайте в маску, тільки попередньо потрібно зробити його біоактивним.Для цього зрізаємо 1 - стебла алое, загортаємо в папір і кладемо в холодильник на 3-5 днів.
Сік алое стане після цього найбільш корисним і активним.
2) Вітаміни-А, Е - якщо є, то можна капнути в маску.
3) Ефірні олії
-розмарин
-лаванда
-кедр
-Бий - взагалі круте для волосся! Потужний засіб, що стимулює регенерацію, тканинний метаболізм паросткової зони волоса, відновлюючий волосяний фолікул, перешкоджає випаданню волосся, облисіння; зміцнює, надає силу, стимулює їх відростання. Потовщує тіло волосся
-чайне дерево( дає божевільний блиск!)
якщо вирішили додавати ефір, то не забудьте його розвести в маслі або меді, що б не спалити шкіру.
МАСКА ВІД ВИПАДІННЯ ВОЛОССЯ


Дві маски для швидкого росту волосся



Алое+глід
30 г подрібненого і, бажано, біостимульованиого, листя алое і 30 г глоду залийте 100 мл горілки і настоюйте тиждень у темному прохолодному місці.
Втирайте отриманий настій у шкіру голови круговими масажними рухами, потім покрийте голову шапочкою для душу або поліетиленовим пакетом.
Зверху намотайте махровий рушник або одягніть стару шапку.
Маску тримайте протягом години, потім змийте без застосування шампуню.
Курс - щодня протягом місяця

Алое+часник+мед
1 ст. ложка соку з біостимульованих (бажано) листя алое;
1 ч. ложка соку часнику;
1 ст. ложка меду.
Все ретельно змішати і зберігати в щільно закритій ємності.
Щодня протягом місяця втирати в шкіру голови, тримати 30-40 хвилин, потім змити.
Дві маски для швидкого росту волосся

Немає коментарів:

Дописати коментар