понеділок, 22 вересня 2014 р.

Як же все мене дістало!!!! Може, просто, я втомилася???... Може бути, мітлу дістати? Грабельки у прикомірок прибрати? Крила знову причепити І феячить....і чудити!!!!!

Як же все мене дістало!!!! Може, просто, я втомилася???... Може бути, мітлу дістати? Грабельки у прикомірок прибрати? Крила знову причепити І феячить....і чудити!!!!!

Як же все мене дістало!!!! Може, просто, я втомилася???... Може бути, мітлу дістати? Грабельки у прикомірок прибрати? Крила знову причепити І феячить....і чудити!!!!!


про нас)

про нас)


істина.

істина.


Інь і Ян

Інь і Ян


Не можеш змінити ситуацію - зміни своє ставлення до неї.

Не можеш змінити ситуацію - зміни своє ставлення до неї.


Ммм

Ммм


бабуся знає, що говорить. )

бабуся знає, що говорить. )


За 2 дні - 2-3 кг.



1 день.
варений рис 250 гр.(без солі)
2 грейпфрута.
салат з капусти.
зелений чай.

2 день.

2 грейпфрута.
2 зелених яблука.
зелений чай.

Організм очищається, і потім легше переносити подальші дієти.
За 2 дні - 2-3 кг.


ой, та це ж я)

ой, та це ж я)


Батько запитує маленьку доньку:


- Ти чому така сумна? ))
- У мене тільки що був неприємна розмова з твоєю дружиною!
Батько запитує маленьку доньку:


Як відшити хлопця культурно:



З точки зору банальної ерудиції, ви, молодий чоловік, не входите в рамках моєї компетенції. Я, звичайно,
розумію всі тенденції
парадоксальних емоцій, але не варто
так перебільшувати, бо людина з усіма притаманними йому можливостями не
здатний спілкуватися з такою
антикварної бездарністю, як ви. І, оскільки ваш розумовий
коефіцієнт рівний нулю, подальше спілкування з вами я вважаю не доцільним.
Як відшити хлопця культурно:


:3

:3


Ось це вчинок...

Ось це вчинок...


хто в ліс?

хто в ліс?


Гарного настрою!

Гарного настрою!


саме так, та

саме так, та


Краща подруга:


може підняти твій настрій. коли сумуєш
завжди готова познайомити тебе з чудовим хлопцем
вона охороняє двері ванної кімнати, коли ти приймаєш душ
повернувшись з подорожі вона дарує тобі найбезглуздіші сувеніри
вона знає твої таємниці і не базікає про це
вона не просить тебе заткнутися якщо ти співаєш свою улюблену мелодію
ніколи не сміється якщо оплошаешь на людях
готова почекати якщо запізнюєшся
готова дати вірну пораду
не залишає тебе в скрутну хвилину
можеш поплакатися їй в жилетку
годує тебе обідом якщо ти забула гаманець вдома
вона чемпіонка зі швидкісного набору твого номера
Краща подруга:

Немає коментарів:

Дописати коментар