понеділок, 29 вересня 2014 р.

Знайти дитину в капусті - це не фокус! Фокус - це знайти «капусту» на виховання дитини.

Знайти дитину в капусті - це не фокус! Фокус - це знайти «капусту» на виховання дитини.

Знайти дитину в капусті - це не фокус! Фокус - це знайти «капусту» на виховання дитини.


Шкода, що немає "Міжнародного дня Козла"...


Я б деяких привітала..
Шкода, що немає


Як заспокоїти нерви за 1 хвилину.



Життя можна порівняти з бурхливою рікою, приховує вири, підводні камені, скелі. Несподівані перешкоди порушують звичний уклад життя, змушують нас дратуватися, нервувати, викликають стрес. Але тепер є цілих три способи, які допоможуть повернути душевну рівновагу всього за 60 секунд.

Перший спосіб для заспокоєння нервів
Допоможе швидко заспокоїтися створений у свідомості віртуальний образ. Зір приносить людині велику частину інформації про світ, який його оточує. Вчені вважають, що найкраще заспокоює нерви образ, що поєднує білий колір і воду. Щоб швидко заспокоїтися, потрібно зручно сісти, розслабити тіло, відновити рівне дихання, закрити очі і побачити прохолодну білу воду (саме білий, а не прозору). Уявіть, як ця вода торкається до вашої маківці, відчуйте її прохолоду. Вода стікає на обличчя, плечі, груди, повністю омиває ваше тіло - від маківки і до пальців ніг. Насолоджуйтеся прохолодою 30 секунд, потім уявіть, що вода потихеньку стікає у воронку. Зараз в цю воронку йдуть всі причини вашого стресу і всі ваші проблеми.
Зробіть глибокий вдих і відкрийте очі.

Другий спосіб
Побудьте у ванній. Зніміть краватку, розстебніть верхні гудзики на сорочці або блузці. Відкрийте кран з холодною водою, намочіть руки і повільно доторкніться обома долонями до шиї. Розтирайте шию, потім плечі, поступово збільшуючи силу натиснення, потім, навпаки, зменшуйте і закінчите масаж легкими ніжними дотиками. Обполосніть шию холодною водою ще раз.

Третій спосіб
Глибоко вдихніть, видихніть. Візьміть в руки шматок тканини (можна грубе рушник або ковдру вовняне), стисніть його і крутите, як ніби вичавлюючи. Тканина обов'язково повинна бути сухою. Скручуйте щосили, максимально напружуючи всі м'язи. Потім різко розслабте і розслабте руки, рушник киньте на підлогу відчуйте повну розслаблення всього тіла, особливо рук і шиї.
Ці нескладні вправи допоможуть вам швидко заспокоїтися перед побаченням, важливою зустріччю або виступом. Головне - не забувати, що в цьому світі не так вже й багато речей, заради яких варто було б скорочувати термін життя своїх нервових клітин.
Як заспокоїти нерви за 1 хвилину.


Вам нудно? Вам нема чого робити?


Народите дитину! І все зміниться :)
Вам нудно? Вам нема чого робити?


Діти сплять... вони втомилися. Ось і я прати не стала. І до плити не підходжу. Я впала і лежу.

Діти сплять... вони втомилися. Ось і я прати не стала. І до плити не підходжу. Я впала і лежу.


Коли маленька ручка тримає тебе за руку - яка різниця що там твориться в цьому незрозумілому світі...

Коли маленька ручка тримає тебе за руку - яка різниця що там твориться в цьому незрозумілому світі...


А ти мене люби будь-яку!


Люби мене завжди, завжди.
Веселу, у проблемах, злий.
Свари, не голосно, іноді.

Нехай для тебе я буду найкращою!
Красивою, казковою, живий.
Шукай завжди зручний випадок,
Щоб розмовляти зі мною.

Жалій мене, ну хоч трохи!
Мені так плеча бракує,
Не злися, коли я буду суворої.
Мені бути суворіше так йде.

Пиши, дзвони, цікався!
Куди пішла, коли повернуся.
Але глибоко в мене не лізь.
Я ж загадкою залишаюся.

Завжди скажи, що я шикарна,
Коли зачіска не йде.
Тримай мене, коли так дивно,
Мій мозок в істериці живе.

Зрозумій мене, хоч це складно!
Але сильно розум не напружуй,
Ти просто мовчки, обережно,
Все пережити мені помагай.

У нас, у жінок так буває,
Нам треба іноді хандрити.
Поплакати. Нас не змушують,
Нам просто хочеться поскиглити.

І навіть якщо в дурної сварки
Скажу тобі - залиш мене!
Не йди. Побудь зі мною.
Мені буде важко без тебе.

Я знаю, що з нами дуже складно,
Іноді шкода мені чоловіків.
Жити простіше стало б можливо,
Коли б ми самі знали, що хочемо.
А ти мене люби будь-яку!


- А ти їй зраджував?


- Ні.
- Чому?
- Я поважаю себе, а значить поважаю свій вибір.
- А ти їй зраджував?


:(

:(


Дитячі п'яти



1. Яєчний жовток змішати з чайною ложкою лимонного соку і столовою ложкою картопляного крохмалю. Нанести суміш на розпарені п'яти, тримати, поки не висохне до «корочки», змити теплою водою і змастити п'яти жирним кремом
2. Взяти листочок алое посочнее, розтерти його (подрібнити), м'якоть покласти на проблемні місця, накрити поліетиленом і зверху одягти х/б шкарпетки. Це компрес на ніч
3. Половинку цибулини й листи капусти (1:1) подрібнити, змішати з розтертої вареної картоплиною (щоб була тепла), взяти два пакетики - для кожної ноги, пожити туди суміш і поставити ноги в пакети. Сидимо, дивимося фільм. Ну або можна шкарпетки зверху і спати, якщо не страшно прокинутися серед картопляно-цибульного сніданку в ліжку :)
4. Якщо шкіра на п'ятах сильно загрубіла і стала схожа на наждачну шкірку (це означає, що верхній шар шкіри відмирає), то відразу ж після ножний мильно-содової або трав'яний ванночки покладіть на п'яти компрес з свіжої цибулі. Обшпарте невелику головку цибулі кілька разів окропом, розріжте на половинки, накладіть на п'яти, зверху покладіть поліетиленову плівку, забинтуйте і залиште на всю ніч. Вранці видаліть залишки цибулі, ретельно потріть п'яти пемзою і змастіть жирним кремом, втираючи його круговими рухами. Достатньо всього 2-3 таких процедур, і шкіра на п'ятах стане ніжною і гладкою.
5. Огрубілу шкіру на п'ятах можна пом'якшити, якщо накласти на п'яти маску зі свіжих кабачків. Кабачки дрібно наріжте, накладіть на марлю і прикладіть до п'ят на 30 хвилин, після чого змийте теплою водою і змастіть жирним живильним кремом. Робіть таку маску раз на тиждень, і шкіра на ваших п'ятах буде подібна ніжним пелюстків троянди.
6. Про унікальні цілющі властивості зеленого чаю ви напевно знаєте. Щоб за лічені дні призвести п'яти в гідний вигляд, зробити їх гладкими і ніжними, спробуйте зробити маску з зеленим чаєм і лимоном. Цедру подрібнити до кашки і змішати з завареними листям зеленого чаю. Бажано, щоб суміш була тепла, нанести її на стопи, замотати поліетиленом, одягнути шкарпетки.
7. Свіжий чистотіл подрібнити, накласти компресом на ступні, обгорнути поліетиленом, зверху шкарпетки і спати. Огрубілу шкіру потім навіть отскабливать не треба - звичайної мочалкою видаляється, мені вистачило однієї такої процедури, щоб п'яти покращали.
8. На розпарені п'яти втерти суміш - кава (можна мелений, але краще кавову гущу)+сметана+кефір+мед. Потримати все це на шкірі 15 хвилин, змити. Потім намазати п'яти ланоліном (в рецептурному відділі в аптеці продається), зверху целофан і шкарпетки. І спати.
9. М'якоть свіжих оливок+м'якоть червоного винограду - дорого, але ефективно
10. Добре поскрабить п'яточки оливковою олією, змішаним з сіллю (краще морської)
Дитячі п'яти

Немає коментарів:

Дописати коментар