субота, 27 вересня 2014 р.

любиш дітей?

любиш дітей?


ставиш лайк, дізнаємося скільки тут нас таких :3
любиш дітей?


А у Вас теж так?


лаайк :D
А у Вас теж так?


пам'ятай це.

пам'ятай це.


Вона у нас одна)

Вона у нас одна)


різні стилі)

різні стилі)


а у вас теж? =



лаайк.
а у вас теж? =


Тепер зрозуміло, для чого потрібен цей кишеню.

Тепер зрозуміло, для чого потрібен цей кишеню.


Татусі)

Татусі)
Татусі)
Татусі)
Татусі)
Татусі)
Татусі)
Татусі)
Татусі)


Нехай кожен знайде свою другу половинку, де б вона не шлявся...

Нехай кожен знайде свою другу половинку, де б вона не шлявся...


рис.

рис.


Навіщо тобі така Я?


У мені немає нічого такого,
Що зачіпало б серця:
У мені немає нічого живого! Навіщо тобі така я?
Така дурна і невпевнена,
Зовсім простывшая і не твоя.
Така сумна і завжди вітряна. Навіщо тобі така я?
Ти знаєш, від мене лише біди
І це лише гра моя -
Мені не потрібні твої відповіді. Навіщо тобі така я?
Не вже то ти так любиш холод,
Якого так багато неспроста:
Його вистачило б на місто. Я знаю, я тобі потрібна.
Але навіщо? Скажи мені чесно!
Ти знаєш, що я не твоя!
Тільки не кажи "люблю", не місце.
Юля Воронченко
Навіщо тобі така Я?


Позбавляємося від вугрів



Ефективний засіб від цієї проблеми юнацької шкіри можна приготувати самостійно.

Знадобиться 100 г горілки, 1 білок сирого яйця і 4 краплі йоду.

Всі інгредієнти перемішати і зберігати в закритому скляному посуді. Наносити лосьйон» ватним тампоном на уражені ділянки шкіри, тримати 15-20 хвилин, а потім змити водою. Вугри зникають буквально після кількох процедур.
Позбавляємося від вугрів


о так.

о так.


Божественні...

Божественні...


Ходите?

Ходите?


- Я сильна, я впораюся.


- Сильним буду я, а ти будь ніжною і просто люби мене.
- Я сильна, я впораюся.

Немає коментарів:

Дописати коментар